اجرای گروه سرود 1600 نفره کانون های مساجد مازندران در 12 بهمن


اجرای گروه سرود 1600 نفره کانون های مساجد مازندران در 12 بهمن

حجت الاسلام علیخانی، سیاست ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور در خصوص گروه سرود را یکی از برنامه های خوب دانست و از اجرای گروه سرود هزار و 600 نفره کانون های مساجد مازندران در 12 بهمن سال جاری در مصلای های نمازجمعه استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام محمود علیخانی، امروز (11 دی) در جلسه پیگیری اجرای گروه سرود هزار و 600 نفره کانون های مساجد دیار علویان در 12 بهمن گفت: حدود صد هزار عضو کانون های مساجد استان در سامانه بچه های مسجد، ثبت نام کردند و اجرای گروه سرود هزار و 600 نفره از کانون های مساجد مازندران را در چل سالگی انقلاب اسلامی خواهیم داشت.

سرپرست ستاد هماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی و هنری مساجد مازندران، اظهار کرد: کانون های فرهنگی و هنری در شهرستان های مازندران، گروه سرود دارند و تدارک و برنامه ریزی برای تشکیل گروه سرود هزار و 600 نفره در کانون فرهنگی و هنری مساجد این استان، مورد تحسین است و دور از ذهن نیست.

حجت الاسلام علیخانی بیان کرد: بایستی فراخوان گروه سرود هزار و 600 نفره کانون های فرهنگی و هنری مساجد مازندران به کانون های مساجد این دیار از سوی ستاد هماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان، ارسال شود تا آنها نسبت به معرفی گروه های سرود کانون خویش، اقدام کنند.

وی، سیاست جدید ستاد عالی کانون های مساجد کشور در خصوص تشکیل گروه سرود را یکی از برنامه های خوب دانست و ابراز کرد: به برکت انقلاب اسلامی ایران، فقط گروه های سرود کانون های فرهنگی و هنری مساجد به دهه فجر، محدود نشود بلکه در همین قالب در مناسبت های مختلف نظیر ولادت حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) و نیمه شعبان نیز این گروه های سرود به اجرای برنامه بپردازند و از پتانسیل های آنها، بهره گیری لازم صورت گیرد.

حجت الاسلام علیخانی گفت: گروه های سرود مساجد در 12 بهمن و دهه فجر به بِرند کانون های فرهنگی و هنری مساجد، توجه ویژه داشته باشند.

پایان پیام/86

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403