درخواست نتانیاهو از ترامپ برای خارج کردن تدریجی نظامیان آمریکایی


 درخواست نتانیاهو از ترامپ برای خارج کردن تدریجی نظامیان آمریکایی

بنا به اعلام یک مقام ناشناس صهیونیست، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اخیرا از رئیس‌جمهور آمریکا خواسته تا نیروهای خود را به تدریج از سوریه خارج کند.

 درخواست نتانیاهو از ترامپ برای خارج کردن تدریجی نظامیان آمریکایی اتاق خبر 24:

یک مقام ناشناس رژیم صهیونیستی اعلام کرد بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم اخیرا در تماسی تلفنی از دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا خواسته تا نیروهای خود را به تدریج و در یک دوره زمانی طولانی مدت از سوریه خارج کند.

این مقام ناشناس صهیونیست، که نتانیاهو را در سفر به برزیل همراهی می‌کرد، به خبرنگاران اعلام کرد این درخواست نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مکالمه تلفنی 20 دسامبر میان سران آمریکا و رژیم صهیونیستی مطرح شد.

روزنامه صهیونیستی یدیعوت احارونوت به نقل از این مقام رژیم صهیونیستی گزارش داد نخست وزیر رژیم صهیونیستی خروج نیروهای آمریکا از سوریه را یک فرصت می داند. همچنین بنا به گزارش آکسیوس این مقام رژیم صهیونیستی یادآور شد که این رژیم به حملات خود به خاک سوریه ادامه خواهد داد. این مقام صهیونیست افزود تل‌آویو به حملات خود به سوریه بدون توجه به سیاست آمریکا ادامه خواهد داد.

نتانیاهو قرار است امروز سه شنبه در برزیل با مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا در خصوص خروج نیروهای این کشور از سوریه گفتگو داشته باشد.

رئیس جمهور آمریکا پیشتر اعلام کرده بود واشنگتن نیروهای نظامی خود را از سوریه خارج خواهد کرد. اقدامی که به سرعت انتقاداتی را از سوی قانونگذاران این کشور از جمله لیندسی گراهام، از نمایندگان جمهوری خواه به همراه داشت. گراهام این اقدام ترامپ را اشتباهی شبیه به اشتباه (باراک) اوباما، رئیس جمهور پیشین آمریکا عنوان کرد.

ترامپ روز گذشته در پیامی توئیتری نوشت: من در رقابت‌های انتخاباتی برای خروج از سوریه و دیگر مکانها تبلیغ کردم. حالا که شروع به خروج نیروها از سوریه کرده ام، رسانه های جعلی و یا تعدادی از ژنرال های شکست خورده ای، که نتوانستند پیش از من کارشان را انجام دهند، دلشان می خواهد از من و تاکتیک های من که در حال نتیجه دادن است، شکایت کنند. فقط دارم کاری را انجام می دهم که گفته بودم انجام می دهم.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رائفی پور: مستاجرم