شوک به استقلالی ها ؛ الهلال هر روز پرستاره تر از دیروز


مدافع عنوان قهرمانی و قهرمان نیم فصل لیگ عربستان بعد از جذب پرسرو صدای مهاجم اسپانیایی از باشگاه چینی این بار به سراغ بازیکنی از سری A ایتالیا رفت تا با رقم سرسام آور 10 میلیون یورو آلخاندرو گومز 30 ساله را از باشگاه آتالانتا به جمع بازیکنانش اضافه کند. آلخاندرو گومز که توانایی بازی در چند پست تهاجمی را در کارنامه دارد بعد از نزدیک به 5 سال...

شوک به استقلالی ها ؛ الهلال هر روز پرستاره تر از دیروز

آلخاندرو گومز ستاره 10 میلیون یورویی الهلال در دبی
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ دی ۱۳۹۷ | ۱۵:۱۳
شوک به استقلالی ها ؛ الهلال هر روز پرستاره تر از دیروز

باشگاه عربستانی در ادامه خریدهای نجومی در زمستان این بار به سراغ مهاجمی آرژانتینی از فوتبال ایتالیا رفت .

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مدافع عنوان قهرمانی و قهرمان نیم فصل لیگ عربستان بعد از جذب پرسرو صدای مهاجم اسپانیایی از باشگاه چینی این بار به سراغ بازیکنی از سری A ایتالیا رفت تا با رقم سرسام آور ۱۰ میلیون یورو آلخاندرو گومز ۳۰ ساله را از باشگاه آتالانتا به جمع بازیکنانش اضافه کند.

آلخاندرو گومز که توانایی بازی در چند پست تهاجمی را در کارنامه دارد بعد از نزدیک به ۵ سال پوشیدن پیراهن آتالانتا از هفته ها قبل مورد توجه باشگاه الهلال قرار گرفت تا با جدی شدن این مذاکرات دو طرف در آستانه امضای قرارداد قرار بگیرند. به نوشته رسانه های عربستانی آلخاندرو گومز عصر دیروز وارد شهر دبی شده است تا بعد از گذراندن تست های پزشکی و توافق نهایی قرارداد انتقال خود به فوتبال عربستان را امضا کند.

الهلال به عنوان یکی از رقیبان استقلال در گروه مرگ لیگ قهرمانان آسیا با خرید گومز آرژانتینی عملا زمینه خروج نام ریواس ونزوئلایی را از فهرست نفرات خود فراهم خواهد کرد اما این که از میان بازیکنان خارجی موجود کدام نفرات چهارسهمیه خارجی در لیگ قهرمانان خواهند بود به تصمیم ژرژ ژسوس سرمربی پرتغالی این تیم بستگی دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کاردستی چرخه آب کلاس اول