گفتگویی صمیمی با بازیکنان خط خورده تیم ملی ؛ از علیپور و حسینی تا قلی زاده و عزت اللهی


گفتگویی صمیمی با بازیکنان خط خورده تیم ملی ؛ از علیپور و حسینی تا قلی زاده و عزت اللهی

تنها یک هفته دیگر تا آغاز بزرگ ترین تورنمنت ملی قاره کهن با عنوان جام ملت ها باقی مانده است، رقابت هایی که همه امیدوار به شکستن طلسم ناکامی های تیم ملی ایران در آن هستند. در شرایطی که هفته گذشته تمامی اخبار و حواشی پیرامون اردوی ایران در دوحه تحت الشعاع فهرست نهایی کارلوس کی روش قرار داشت با علنی شدن بازمانده های تیم ملی بار دیگر تعدادی از نفرات...

گفتگویی صمیمی با بازیکنان خط خورده تیم ملی ؛ از علیپور و حسینی تا قلی زاده و عزت اللهی

فیلم ؛ گفتگوی جالب با بازیکنان خط خورده تیم ملی
نویسنده : چندرسانه ای پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ دی ۱۳۹۷ | ۱۲:۳۷

ویژه برنامه آسیا ۲۰۱۹، مصاحبه‌ای جذاب از بازیکنان خطر خورده تیم ملی را پخش کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تنها یک هفته دیگر تا آغاز بزرگ ترین تورنمنت ملی قاره کهن با عنوان جام ملت ها باقی مانده است، رقابت هایی که همه امیدوار به شکستن طلسم ناکامی های تیم ملی ایران در آن هستند.
در شرایطی که هفته گذشته تمامی اخبار و حواشی پیرامون اردوی ایران در دوحه تحت الشعاع فهرست نهایی کارلوس کی روش قرار داشت با علنی شدن بازمانده های تیم ملی بار دیگر تعدادی از نفرات شاخص فوتبال ایران با بدشانسی و سلیقه مربی فرصت حضور در این تورنمنت بزرگ را از دست دادند.
سعید عزت الهی هافبک دفاعی جوان و خوش استیل تیم‌ملی‌، به دلیل مصدومیت رقابت های جام ملتهای آسیارا از دست داد.علی علیپور،حسین حسینی و علی کریمی هم‌از جمله نفراتی بودند که از لیست نهایی تیم ملی بازماندند ضمن این که بازیکنانی همچون کاوه رضایی نیز به سرنوشت دیگر بدشانس های فوتبال ملی ایران اضافه شد که به دلیل مصدومیت فرصت درخشش برای ایران را از دست داد.
ویژه برنامه آسیا ۲۰۱۹، در بخشی از برنامه گفتگویی صمیمانه با بازیکنان خط خورده تیم ملی را پخش کرد.
ویژه برنامه جام ملت های آسیا با عنوان “جام ۲۰۱۹” از دوشنبه ۱۰ دی، برای پوشش ویژه برنامه جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ – امارات متحده عربی در نظر گرفته شده است .

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید