وعده جالب کاپیتان راموس به هواداران رئال مادرید


رئال مادرید سال 2018 برای سومین بار متوالی فاتح لیگ قهرمانان شد و دو هفته گذشته نیز فاتح جام جهانی باشگاه ها شد. رئال البته سوپرکاپ اروپا را به اتلتیکو واگذار کرد با این حال می توان سال 2018 را برای این تیم سال پرافتخار و خوبی ارزیابی کرد. راموس در مصاحبه با تلویزیون رئال گفت: « سال 2018 برای ما یک سال تاریخی بود و همیشه اینچنین به یادش خواهیم...

وعده جالب کاپیتان راموس به هواداران رئال مادرید

راموس: امیدواریم سال 2019 قهرمانی های بیشتری را به هواداران تقدیم کنیم
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ دی ۱۳۹۷ | ۱۶:۱۴
وعده جالب کاپیتان راموس به هواداران رئال مادرید

سرخیو راموس، کاپیتان رئال خوشبین است تا کهکشانی ها در سال جدید میلادی جام های بیشتری به دست بیاورند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رئال مادرید سال ۲۰۱۸ برای سومین بار متوالی فاتح لیگ قهرمانان شد و دو هفته گذشته نیز فاتح جام جهانی باشگاه ها شد. رئال البته سوپرکاپ اروپا را به اتلتیکو واگذار کرد با این حال می توان سال ۲۰۱۸ را برای این تیم سال پرافتخار و خوبی ارزیابی کرد. راموس در مصاحبه با تلویزیون رئال گفت:

« سال ۲۰۱۸ برای ما یک سال تاریخی بود و همیشه اینچنین به یادش خواهیم آورد. امیدواریم سال ۲۰۱۹ همچنان به جام گرفتن ادامه دهیم و قهرمانی های بیشتری را به هواداران تقدیم کنیم.

دوست دارم هواداران از عملکردمان در سال ۲۰۱۸ راضی باشند و از تماشای بازی های ما لذت برده باشند و اینکه سال ۲۰۱۹ شادی های بیشتری را برای شان به ارمغان بیاوریم. ما در رئال هستیم و وظیفه ما کسب عناوین قهرمانی است. وقتی پیراهن رئال را به تن می کنید، چنین مسئولیتی روی دوش شما گذاشته می شود. این رئال مادرید است.»

راموس ادامه داد:

« آخرین تمرین سال را در حضور این همه هوادار انجام دادیم که اتفاقی فوق العاده بود. امروز کودکان زیادی در ورزشگاه بودند و توانستند قهرمانان خود را از نزدیک ببینند. از این بابت بسیار خوشحالیم.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...