معصومه ابتکار با زندانیان بند نسوان ندامتگاه فردیس کرج دیدار کرد


بیش از 160 مددجو در بند نسوان فردیس همزمان با بازدید و دیدار شب گذشته معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور در امور زنان وخانواده از مرخصی پایان حبس منجر به آزادی بهرمند شدند.

معصومه ابتکار با زندانیان بند نسوان ندامتگاه فردیس کرج دیدار کرد

بیش از ۱۶۰ مددجو در بند نسوان فردیس همزمان با بازدید و دیدار شب گذشته معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور در امور زنان وخانواده از مرخصی پایان حبس منجر به آزادی بهرمند شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، سید عبداله مرتضوی مدیر کل زندان های استان البرز ضمن اثر بخش دانستن این بازدید و دیدار با اعلام این خبر گفت: امشب در این بازدید ۵ساعته که با حضور شهبازی استاندار البرز و شاکرمی دادستان مرکز استان انجام شد ضمن گفتگو و دیدار با اکثریت زندانیان علاوه بر اینکه ۱۶۰نفر از مددجویان از مرخصی پایان حبس منجر به آزادی بهره مند شدند توسط دادستان محترم مرکز استان نیز به تمامی زندانیان زن که شرایط مرخصی را داشتند یکماه مرخصی اعطا شد.
وی افزود : یکی از مهمترین اثرات این دیدار بررسی پرونده های زنان زندانی در کمیسون عفو خارج از نوبت بود که با تحقق این مهم باید شاهد آزادی تعداد بیشتر مددجویان زن زندانی ندامتگاه فردیس در آینده باشیم .
مدیر کل زندان های استان البرز در ادامه تصریح کرد: یکی دیگر از نتایج این سفر و بازدید پربرکت تخصیص اعتبار ۲۰۰ میلیون تومانی جهت زندانیان نیازمند و آبرومندی بود که با مبالغ پایین بدلیل رد مال در زندان به سر می برندکه مقررشد توسط شهرداری، شورای شهر و انجمن حمایت زندانیان و چند موسسه خیریه تامین شود.
مرتضوی در ادامه ازمعصومه ابتکار معاون رئیس جمهور در امور زنان وخانواده ، عزیز اله شهبازی استاندار البرز و شاکرمی دادستان مرکز و سایر همراهان قدردانی کرد و اظهار داشت: امشب با حضور این عزیزان اوقات خوب و ماندگاری رقم خورد، به خصوص دیدار صمیمی و مهربانانه بازدید کنندگان در جمع مددجویان و معاضدت های حقوقی و اعطای مرخصی به زندانیان توسط جناب شاکرمی دادستان مرکز استان البرزو هم چنین اختصاص وقت و همراهی آقای شهبازی استاندار البرز که تلفیق این همراهی نتایجی بود که توضیح داده شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(تصاویر) کاخ سعدآباد در تعطیلات نوروز 1403