اظهارات جنجالی ” افتخاری ” در مورد رابطه یک دلال با شفر و پسرس درست بود ؟!


رضا افتخاری مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال در حاشیه بررسی تخصصی ابعاد واگذاری استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی در مصاحبه با یکی از خبرنگاران اظهار کرد که درباره دو بازیکن خارجی این تیم الحاجی گرو و مارکوس نیومایر به مدیران فعلی این تیم هشدار‌های لازم را داده است. اظهارت جنجالی افتخاری، شفر و پسرش را هم بی نصیب نگذاشت و آنها را نیز با اتهامی سنگین...

اظهارات جنجالی ” افتخاری ” در مورد رابطه یک دلال با شفر و پسرس درست بود ؟!

چرا استقلالی ها به اتهامات سنگین رضا افتخاری واکنش نشان ندادند ؟
نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ دی ۱۳۹۷ | ۱۹:۰۹
اظهارات جنجالی ” افتخاری ” در مورد رابطه یک دلال با شفر و پسرس درست بود ؟!

مدیرعامل سابق استقلال در مصاحبه اخیرش از رابطه یک دلال با شفر و پسرس خبر داده‌ است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رضا افتخاری مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال در حاشیه بررسی تخصصی ابعاد واگذاری استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی در مصاحبه با یکی از خبرنگاران اظهار کرد که درباره دو بازیکن خارجی این تیم الحاجی گرو و مارکوس نیومایر به مدیران فعلی این تیم هشدار‌های لازم را داده است.

اظهارت جنجالی افتخاری، شفر و پسرش را هم بی نصیب نگذاشت و آنها را نیز با اتهامی سنگین مورد انتقاد قرار داد. افتخاری با اشاره به ارتباط شفر و پسر با یک دلال آلمانی، رابطه نزدیک دو طرف را مشکوک خواند. مدیرعامل سابق استقلال گفت این دلال به سفارش شفر، هر بار این دو بازیکن را به هیات مدیره پیشنهاد می‌داده که با مقاومت اعضای هیات مدیره این تیم رو‌به‌رو می‌شده است.

تا این لحظه مدیران استقلال و سرمربی این تیم واکنشی به اظهارات و اتهامات رضا افتخاری نشان نداده‌اند. شاید عدم پاسخ به اظهارات افتخاری خودش شائبه درست بودن این صحبت‌ها را ایجاد کند. باید دید نهایتاً این اتهامات به اثبات خواهد رسید یا خلاف واقع آن مشخص خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هر آنچه که باید در رابطه با بیماری‌های مقاربتی بدانید