تست تویوتا هایلوکس 2016 در هنگام تصادف | فیلم


تست تویوتا هایلوکس 2016 در هنگام تصادف | فیلم

ویدئوهایی که دیگران تماشا کرده اندفیلم تست سیستم قدرت تعادل خارق العاده تویوتا...تست رانندگی تویوتا فورچونر در شرایط سخت | فیل...تست تصادف کیا سورنتو با 5 ستاره ایمنی |...

تویوتا هایلوکس مدل ۲۰۱۶ نسبت به سلف خود مدلی بزرگ‌تر، قدرتمندتر و کم‌مصرف‌تر است، به‌طوری‌که در این نسل فضای شانه ۱۹ میلی‌متر، فضای سر ۸ میلی‌متر، ارتفاع صندلی‌ها ۱۵ میلی‌متر و فضای زانوان سرنشینان ردیف عقب ۳۵ میلی‌متر افزایش یافته‌اند و حجم باک سوخت خودرو هم به ۸۰ لیتر افزایش یافته است. نسل هشتم تویوتا هایلوکس از چهره بسیار گیرا و جذاب‌تر بهره می‌برد و تمام اجزای این خودرو از سپر جلو تا سپر عقب جدید است و طراحی این خودرو بر اساس زبان طراحی جدید تویوتا انجام شده که چهره بسیار مدرنی برای خودرو به ارمغان آورده است.

همچنین نسل هشتم هایلوکس بر روی شاسی جدید تویوتا که پیش از این در تاکوما استفاده شده بود، ساخته شده است. ظرفیت یدک کشی این خودرو در نسل جدید به ۳۵۰۰ کیلوگرم رسیده است و از این نظر با رقبای خود برابری می‌کند هم‌چنین ظرفیت حمل بار این خودرو به ۱۲۴۰ کیلوگرم رسیده است.

تویوتا هایلوکس مدل ۲۰۱۶ در سه نوع طرح بدنه تک کابین، تک کابین کشیده و دو کابین تولید خواهد شد.

طراحی داخل کابین تویوتا هایلوکس جدید مشابه دیگر ساخته‌های تویوتا است و چینش اجزا و لوازم داخل کابین دربردارنده فرمی است که در بیشتر محصولات فعلی تویوتا آن را شاهد هستیم. در داشبورد جلو خودرو یک صفحه نمایش T.F.T جا خوش کرده که دربرگیرنده آخرین نسخه سیستم اطلاعات و سرگرمی کمپانی تویوتا است.

در این ویدئو تست این خودروی قدرتمند در هنگام تصادف و با سرعت‌های مختلف مشاهده می‌کنید.

تست تویوتا هایلوکس 2016 در هنگام تصادف | فیلم

خودروسازی تویوتا | تگ

(۲۰۹)


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)