مسئولان خدمت به مردم انقلابی را بسیار با اهمیت بدانند


 مسئولان خدمت به مردم انقلابی را بسیار با اهمیت بدانند

تولیت مدرسه علمیه امام صادق(ع) ورامین در دیدار با رجبی دوانی، گفت: باید مسئولان ارزش و اهمیت خدمت به مردم انقلابی کشورمان را دانسته و در صدد رفع مشکلات آنان باشند.

به گزارش خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، محمدحسین رجبی دوانی استاد و پژوهشگر برجسته تاریخ امروز شنبه (8دی) با آیت‌الله سیدمرتضی محمودی تولیت حوزه علمیه امام صادق(ع) ورامین و امام جمعه شهرستان ورامین دیدار کردند.

وی با ابراز خوشحالی از سفر خود به شهرستان ورامین، گفت: حضور آیت‌الله محمودی امام جمعه شهر ورامین سبب افتخار این منطقه است؛ همچنین مردم ولایتمدار و انقلابی شهرستان ورامین همواره حامی انقلاب و نظام بوده و هستند.

استاد برجسته تاریخ درباره وجود امامزاده جعفر در شهرستان ورامین، عنوان کرد: وجود این امامزاده در این منطقه سبب خیرات و برکات زیادی است که پدر مرحوم بنده در آن بسیار حضور پیدا می‌کردند.

رجبی دوانی با بیان اینکه امروز به یاری خداوند و برکت وجود ولایت و مردم انقلابی و مومن کشورمان ایران در امنیت و آرامش قرار دارد، اظهار کرد: بسیاری از کشورهای منطقه حتی کشورهای اروپایی نظیر فرانسه و آلمان آن امنیتی را که ما داریم ندارند.

در ادامه این دیدار آیت الله محمودی ضمن خوش‌آمدگویی به این پژوهشگر برجسته تاریخ نیز طی سخنانی ابراز کرد: با توجه به اینکه زمان فرار رضاخان از ایران بنده 16 سال داشتم و دوره رضاخان و محمدرضا را درک کردم می‌توانم بگویم که امروز مردم کشورمان در آرامش و امنیتی قرار دارند که سابقه نداشته است گویی که در بهشت قرار گرفتند.

تولیت مدرسه علمیه امام صادق(ع) ورامین با بیان اینکه کشور ایران متعلق به محبان اهل‌بیت(ع) است، گفت: به برکت همین محبت نسبت به اهل‌بیت(ع) است که ما دارای امنیت و آرامش هستیم.

امام جمعه ورامین افزود: باید مسئولان ارزش و اهمیت خدمت به مردم انقلابی کشورمان را دانسته و در صدد رفع مشکلات آنان باشند.

وی در پایان با تقدیر و تجلیل از نقش مرحوم دوانی در دفاع از مبانی اسلامی، خاطرنشان کرد: مرحوم دوانی انسانی بسیار متفکر و اهل قلم بودند بنده با ایشان هم دوره بودم.

پایان پیام/487

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا