نشست «انقلاب اسلامی به روایت هنر» در بیرجند برگزار می شود


نشست «انقلاب اسلامی به روایت هنر» در بیرجند برگزار می شود

حجت الاسلام سبزه کار از برگزاری نشست «انقلاب اسلامی به روایت هنر» با حضور هنرمندان متعهد و انقلابی (دیروز، امروز و فردا) در بیرجند خبر داد.

حجت الاسلام «ابراهیم سبزه کار» در گفتگو با خبرنگار شبستان در بیرجند اظهار داشت: به منظور بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، نشست انقلاب اسلامی به روایت هنر با حضور هنرمندان متعهد و انقلابی «دیروز، امروز و فردا» در بیرجند برگزار می شود.

مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد خراسان جنوبی با اشاره به اینکه جلسات برنامه ریزی برای برگزاری این مراسم برگزار شده است، افزود: در این جلسه قرار است از سه هنرمند متعهد و انقلابی استان و پنج نفر از هنرمندان عضو کانون‌هایی که دارای مقام کشوری و استانی هستند تجلیل شود.

وی با اشاره به اینکه شعرخوانی، خاطره گویی هنرمندان انقلابی، پخش نماهنگ و کلیپ و برپایی نمایشگاه عکس و خوشنویسی از دیگر برنامه های این مراسم است، گفت: همچنین پرسش و پاسخ جوانان کانونی از هنرمندان پیشکسوت انقلابی در این مراسم انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: این مراسم دوشنبه (۱۰ دی) بعد از نماز مغرب و عشاء در دفتر آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه و امام جمعه بیرجند برگزار خواهد شد.

پایان پیام/70

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم ممنوعه و مبتذل دنیا جهانبخت با نیلی افشار ! / بخاطر دلار هرکاری می کنند !