سرنوشت پارک آبی آزادگان چه خواهد شد؟


مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری تهران از راه‌اندازی پارک آبی آزادگان با مشارکت بخش خصوصی تا کمتر از 5 سال دیگر خبر داد.

به گزارش شریان نیوز، علی نیازی مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران با اشاره به وضعیت پارک آبی آزادگان که از سال 93 به بعد بدون استفاده مانده است، اظهار کرد: این مجموعه که در سال 1377 افتتاح شد، تا سال 93 نیز قابل بهره‌برداری بود، اما به دلیل مستهلک شدن تجهیزات استفاده از آن متوقف شد.

 سرنوشت پارک آبی آزادگان چه خواهد شد؟

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران با بیان اینکه بازسازی پارک آبی آزادگان و بهره‌برداری از آن به صورت مشارکتی در حال حاضر مطرح شده است، گفت: از آنجایی که طی سال‌های اخیر تجهیزات جدیدی در حوزه تفریحات آبی آمده است، تلاش می‌کنیم در این مجموعه تغییرات گسترده‌ای ایجاد کنیم، زیرا در شرایط کنونی پارک آبی آزادگان فاقد بخش سرپوشیده است و باید این قسمت هم با امکانات جانبی افزوده شود.

وی با بیان اینکه باید با مشارکت یک سرمایه‌گذار، کار طراحی و بروزرسانی پارک آبی آزادگان انجام شود، تصریح کرد: از این پروژه به زودی به صورت مشارکت عمومی و خصوصی بهره‌برداری می‌شود.

نیازی افزود: در این مدل سرمایه‌گذار پروژه را می‌سازد و در طول دوره بهره‌برداری یک سهمی را کسب می‌کند و با پایان یافتن آن دوره پروژه اورهال (تعمیرات اساسی) می‌شود و سرمایه‌گذار از مجموعه خارج می‌شود.

 سرنوشت پارک آبی آزادگان چه خواهد شد؟

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران تصریح کرد: شهرداری تهران تمایل دارد تا این گونه طرح‌ها که می‌تواند برای سرمایه‌گذار جذاب باشد، از طریق جذب مشارکت بخش خصوصی انجام شوند.

وی گفت: بهره‌برداری از پروژه بازسازی شده پارک آبی آزادگان کمتر از 5 سال دیگر انجام می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در