رشد جمعیت نیاز به رسیدگی‌های اجتماعی و فرهنگی را می‌افزاید


رشد جمعیت نیاز به رسیدگی‌های اجتماعی و فرهنگی را می‌افزاید

استاندار تهران با بیان اینکه خدمات الکترونیک در شهرداری ها شفاف سازی و پیشگیری از بروز تخلفات احتمالی را به همراه دارد، گفت: در شهرهای اطراف تهران که با رشد جمعیتی روبه رو است، ضرورت دارد موضوعات اجتماعی و فرهنگی ، بیشتر مورد توجه قرار گیرند.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، استاندار تهران در نشست با شهرداران استان با تاکید بر ضرورت الکترونیکی کردن مدیریت شهرها گفت: با این اقدام پیش فرآیندها و مراجعات به شهرداری ها از یک بستر الکترونیکی و هوشمند برخوردار می شود وامکان مواجهه رو در رو و چانه زنی ها و لابی‌گری‌ها به حداقل می رسد.

محسنی بند پی افزود: خدمات الکترونیک در شهرداری ها شفاف سازی و پیشگیری از بروز تخلفات احتمالی را به همراه دارد.

وی با بیان اینکه هوشمندسازی خدمات رسانی به ویژه در شهرداری های استان تهران به خوبی محقق نشده است، تصریح کرد: شهرداران منابع و بودجه هایی که در اختیار دارند را در پروژه هایی با اثربخشی بیشتر هزینه کنند.

استاندار تهران به پیگیری ها برای افزایش سهم شهرداری ها از ارزش افزوده اشاره کرد و گفت: ضرورت دارد موضوعات اجتماعی و فرهنگی در شهرهای اطراف تهران که با رشد جمعیتی روبه رو هستند، بیشتر مورد توجه باشد و شهرداری های مناطق و شهرستان های استان تهران در این مهم سهم دارند.

محسنی بندپی با تاکید براینکه شهرداری ها به موضوعات فرهنگی و اجتماعی شهروندان بیشتر ورود کنند عنوان کرد: شهردرای ها در مسایل فرهنگی و اجتماعی تصدی ندارند اما می توانند با فرهنگ سازی و انجام اقدامات موثر در این بخش کمک کننده سایر دستگاه های متولی این بخش باشند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نام بیماری سخت ترانه علیدوستی اعلام شد | اعلام آخرین وضعیت روند درمان بازیگر سرشناس