دردسر عجیب برای حریف خطرناک ایران در آستانه جام ملتهای آسیا


از شنبه هفته جاری بزرگترین تورنمنت آسیا در امارات استارت می‌خورد و برای اولین مرتبه 24 تیم برای کسب کاپ قهرمانی قاره کهن تلاش خواهند کرد.خبر می‌رسد تیم ملی عراق ساعت 3 صبح روز جمعه طی سفری پر از دردسر برای حضور در جام ملت‌های آسیا وارد امارات خواهد شد. یکی از حریفان ایران در گروه D مسابقات که اردوی آماده سازی خود را در قطر برپا کرده بود، به دلیل...

دردسر عجیب برای حریف خطرناک ایران در آستانه جام ملتهای آسیا

تیم ملی عراق برای حضور در امارات با دردسر روبرو شد
نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۷ | ۲۱:۵۷
دردسر عجیب برای حریف خطرناک ایران در آستانه جام ملتهای آسیا

تیم ملی عراق که به مانند تیم ملی ایران در قطر اردوی تدارکاتی خود را برپا کرده صبح روز جمعه برای شرکت در جام ملت‌های آسیا وارد امارات خواهد شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

از شنبه هفته جاری بزرگترین تورنمنت آسیا در امارات استارت می‌خورد و برای اولین مرتبه ۲۴ تیم برای کسب کاپ قهرمانی قاره کهن تلاش خواهند کرد.خبر می‌رسد تیم ملی عراق ساعت ۳ صبح روز جمعه طی سفری پر از دردسر برای حضور در جام ملت‌های آسیا وارد امارات خواهد شد. یکی از حریفان ایران در گروه D مسابقات که اردوی آماده سازی خود را در قطر برپا کرده بود، به دلیل ممنوعیت پرواز از قطر به امارات، ابتدا راهی عمان می‌شود و سپس از آنجا خود را به ابوظبی خواهند رساند تا در اولین دیدارشان روز سه شنبه به مصاف ویتنام بروند.

شاگردان کارلوس کی‌روش هم دردسری مشابه با تیم ملی عراق داشتند و صبح امروز پس از توقفی دو ساعته در کیش راهی ابوظبی شدند تا برای دیدار با یمن در روز دوشنبه آماده شوند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پخش زنده فوتبال آتالانتا - لیورپول 30 فروردین 1403