رقابت شدید اینتر و یوونتوس برای جذب پدیده آرژانتینی !


رقابت شدید اینتر و یوونتوس برای جذب پدیده آرژانتینی !

کریستین گابریل رومرو ، مدافع مرکزی 20 ساله آرژانتینی که در تابستان 2018 از بلگرانو آرژانتین به جنوا پیوست، توانسته با نمایش هایی قابل قبول، جایگاهی ثابت در ترکیب جنوا بیابد. به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، با وجود این که رومرو، تنها حدود سه ماه است که در سری آ به میدان رفته اما با این حال توجه یوونتوس و اینتر را به خود جلب کرده است. دو باشگاه یوونتوس...

رقابت شدید اینتر و یوونتوس برای جذب پدیده آرژانتینی !

اینترمیلان و یوونتوس به دنبال جذب گابریل رومرو
نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۷ | ۱۸:۴۲
رقابت شدید اینتر و یوونتوس برای جذب پدیده آرژانتینی !

مدافع جوان آرژانتینی جنوا مورد توجه دو تیم بزرگ فوتبال ایتالیا قرار گرفته است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کریستین گابریل رومرو ، مدافع مرکزی ۲۰ ساله آرژانتینی که در تابستان ۲۰۱۸ از بلگرانو آرژانتین به جنوا پیوست، توانسته با نمایش هایی قابل قبول، جایگاهی ثابت در ترکیب جنوا بیابد.

به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، با وجود این که رومرو، تنها حدود سه ماه است که در سری آ به میدان رفته اما با این حال توجه یوونتوس و اینتر را به خود جلب کرده است. دو باشگاه یوونتوس و اینتر از جنوا خواسته اند تا اطلاعاتی در خصوص این مدافع جوان بگیرند. قیمت رومرو حدود ۲۰ الی ۲۵ میلیون یورو تخمین زده می شود. جنوا به این دو باشگاه اعلام کرده که در ژانویه، رومرو، فروشی نیست. رومرو برای اینتر می تواند جانشینی خوب برای میراندا باشد و یوونتوس نیز با توجه به جدایی احتمالی بن عطیه، می خواهد از بین ژان کلی تودیبو و کریستین رومرو، یک بازیکن را به خدمت گیرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


175 سوال جرات و حقیقت برای دختران و پسران + ایده عاشقانه