دانلود هایلایت اینستاگرام خودتان و دیگران را بیاموزید!


دانلود هایلایت اینستاگرام خودتان و دیگران را بیاموزید!

استفاده از هایلایت اینستاگرام یک کار آسان است، گاهی اوقات شما ممکن است بخواهید آنها را دانلود کنید و ذخیره کنید. بله، البته، شما می توانید از آن اسکرین شات بگیرید اما نتیجه کار خیلی جالب نمی شود. در این مطلب قصد داریم به شما بگوییم که چگونه هایلایت اینستاگرام خود را دانلود کنید. همچنین چگونه هایلایت های اشخاص دیگر را نیز دانلود کنید. نوشته دانلود...

دانلود هایلایت اینستاگرام خودتان و دیگران را بیاموزید!

استفاده از هایلایت اینستاگرام یک کار آسان است، گاهی اوقات شما ممکن است بخواهید آنها را دانلود کنید و ذخیره کنید. بله، البته، شما می توانید از آن اسکرین شات بگیرید اما نتیجه کار خیلی جالب نمی شود. در این مطلب قصد داریم به شما بگوییم که چگونه هایلایت اینستاگرام خود را دانلود کنید. همچنین چگونه هایلایت های اشخاص دیگر را نیز دانلود کنید.

3+

تا دو سال پیش فقط هدف ما این بود که یک پست اینستاگرام خوب ایجاد کنیم اما در سال ۲۰۱۶ اینستاگرام استوری ها را در اپ خود راه اندازی کرد. این قابلیت که از Snapchat گرفته شده است، در حال حاضر در همه جا هستند، واتس اپ، فیس بوک، مسنجر و اینستاگرام. اما استوری اینستاگرام تاکنون در مقایسه با همتای خود فیس بوک بسیار محبوب تر بوده است. چون ویژگی های منحصر به فردی دارد که در هیچ پلتفرم دیگر قابل دسترسی نیستند. یکی از این ویژگی ها هایلایت استوری است. در این مطلب به شما آموزش می دهیم که چگونه می توانید اقدام به دانلود هایلایت اینستاگرام خودتان و دیگران کنید؛

بیشتر بخوانید: رفع ریپورت اینستاگرام و بازگرداندن اکانت غیرفعال و یا هک شده

بیشتر بخوانید: تفاوت استوری و هایلایت در اینستاگرام چیست ؟

همانطور که می دانید و قبلا نیز در نت نوشت به آن پرداختیم، می توانید استوری های خود را هایلایت کنید و آنها را در بخش جداگانه ای از پست های خود قرار دهید. هایلایت ها فقط از استوری ها و نه از پست های عادی ایجاد می شوند. شما می توانید چندین هایلایت ایجاد کنید و آنها برای همیشه در صفحه اینستاگرام نگهدارید حتی بعد از ۲۴ ساعت که استوری ها پاک می شوند آن باقی می مانند.
استفاده از هایلایت اینستاگرام یک کار آسان است، گاهی اوقات شما ممکن است بخواهید اقدام به دانلود هایلایت اینستاگرام کنید و تصاویر یا ویدیوی مد نظرتان را ذخیره کنید. بله، البته، شما می توانید از آن اسکرین شات بگیرید اما نتیجه کار خیلی جالب نمی شود. برای شما هم جالب است که بدانید چگونه می توان هایلایت اینستاگرام خود و دیگران را دانلود کرد!

بیشتر بخوانید: ۵ ترفند بیو اینستاگرام که پیج شما را حرفه ای خواهد کرد!

دانلود هایلایت اینستاگرام خودتان و دیگران

دو راه برای دانلود هایلایت اینستاگرام وجود دارد.

روش اول برای دانلود هایلایت اینستاگرام: به طور مستقیم

برای دانلود هایلایت اینستاگرام در گوشی خود این مراحل را دنبال کنید:
مرحله ۱: اپ اینستاگرام را راه اندازی کنید و به صفحه پروفایل خود بروید. روی هایلایتی که می خواهید دانلود کنید، ضربه بزنید.

دانلود هایلایت اینستاگرام خودتان و دیگران را بیاموزید!

روی هایلایتی که می خواهید دانلود کنید، ضربه بزنید.

مرحله ۲: عکسی را که می خواهید از آن هایلایت مورد نظر خود دانلود کنید پیدا کنید. سپس روی آیکون Seen by در گوشه پایین سمت چپ ضربه بزنید.

بیشتر بخوانید: دانلود اطلاعات اینستاگرام ، چگونه از اطلاعات اکانت اینستاگرام پشتیبان تهیه کنیم؟

دانلود هایلایت اینستاگرام خودتان و دیگران را بیاموزید!

روی آیکون Seen by در گوشه پایین سمت چپ ضربه بزنید

مرحله ۳: در صفحه بعد، روی آیکن Download ضربه بزنید. عکس در گالری گوشی شما دانلود و ذخیره خواهد شد.

روش دوم دانلود هایلایت اینستاگرام : با استفاده از آرشیو استوری

شما همچنین می توانید اقدام به دانلود هایلایت اینستاگرامدر قسمت بایگانی کنید. تمام استوری هایی که در اینستاگرام پست می کنید به طور خودکار آرشیو می شوند.
در این بخش باید تمام عکس های هایلایت شده خود را جستجو کنید. خوشبختانه تاریخ هر عکس مشخص است. این به شما کمک می کند تا راحت عکس های خود را پیدا کنید.

مرحله ۱: برنامه اینستاگرام را راه اندازی کنید و روی آیکن پروفایل ضربه بزنید تا به صفحه پروفایل خود بروید. در صفحه پروفایل، روی آیکن Archive در بالای صفحه ضربه بزنید. و به سادگی دانلود هایلایت اینستاگرام خودتان را انجام دهید!

بیشتر بخوانید: ۱۰ ترفند مخفی اینستاگرام که باید قبل از استفاده از این شبکه اجتماعی بدانید!

دانلود هایلایت اینستاگرام خودتان و دیگران را بیاموزید!

روی آیکن Archive در بالای صفحه ضربه بزنید.

مرحله ۲: عکسی را که می خواهید دانلود کنید جستجو کنید و روی آن ضربه بزنید. سپس روی آیکن سه نقطه در گوشه پایین سمت راست عکس ضربه بزنید. سپس گزینه Save photo را از منوی پاپ آپ انتخاب کنید تا عکس مورد نظر دانلود و ذخیره شود.

دانلود هایلایت اینستاگرام خودتان و دیگران را بیاموزید!

گزینه Save photo را از منوی پاپ آپ انتخاب کنید

راهنمای دانلود هایلایت اینستاگرام دیگران!

در صورتی که تمایل داشته باشید اقدام به دانلود هایلایت اینستاگرام دیگران کنید، باید بدانید اینستاگرام یک دکمه دانلود بومی ارائه نمی دهد. اما همیشه یک راه وجود دارد.
اگر چه هیچ اپی ندارید که به کمک آن بتوانید استوری های دیگران را دانلود کنید، ما وب سایتی به شما معرفی می کنیم که به شما کمک می کند تا هایلایت اینستاگرام دیگران را به آسانی دانلود کنید. هم روی کامپیوتر و هم روی موبایل.

بیشتر بخوانید: مشاهده مخفیانه استوری اینستاگرام دیگران با این افزونه در کروم!

برای دانلود هایلایت اینستاگرام دیگران مراحل زیر را دنبال کنید:

مرحله ۱: وب سایت Zasasa را در مرورگر تلفن یا کامپیوتر خود باز کنید.
مرحله ۲: در کادر متن موجود، لینک کامل پروفایل اینستاگرام کاربری را که می خواهید هایلایت های وی را ذخیره کنید، تایپ کنید. به عنوان مثال، اگر می خواهید هایلایت ها را از پروفایل @netnevesht دانلود کنید عبارت https://www.instagram.com/netnevesht را تایپ کنید و روی دکمه دانلود کلیک کنید.

دانلود هایلایت اینستاگرام خودتان و دیگران را بیاموزید!

لینک کامل پروفایل اینستاگرام کاربری را که می خواهید هایلایت های وی را ذخیره کنید، تایپ کنید

مرحله ۳: وب سایت، تمام هایلایت ها را از آن پروفایل دانلود می کند. اگر از دسکتاپ خود این کار را انجام می دهید روی عکسی که می خواهید آن را دانلود کنید کلیک کنید و آن را ذخیره کنید. در تلفن های همراه، عکس را چند لحظه نگه دارید و تصویر را دانلود کنید. این مراحل را برای تمام تصاویری که می خواهید دانلود کنید تکرار کنید.

دانلود هایلایت اینستاگرام خودتان و دیگران را بیاموزید!

روی عکسی که می خواهید آن را دانلود کنید کلیک کنید و آن را ذخیره کنید.

در صورتی که می خواهید همه تصاویر را یکجا دانلود کنید، می توانید این کار را انجام دهید. اما این روش تنها روی دسکتاپ / لپ تاپ کار خواهد کرد. برای انجام این کار، شما باید یک افزونه Chrome به نام Image Downloader را دانلود کنید.

بیشتر بخوانید: الگوریتم اینستاگرام چگونه فید شما را سازمان دهی و ترتیب بندی می‌کند؟

چگونه استوری های اینستاگرام را روی کامپیوتر خود دانلود کنید.

اکنون که می دانید چگونه هایلایت های اینستاگرام را در کامپیوتر و موبایل خود دانلود کنید، نحوه نمایش و ذخیره استوری های اینستاگرام را در کامپیوتر نیز به شما توضیح می دهیم.

مرحله ۱: وب سایت Storiesig را در مرورگر کامپیوتر خود باز کنید.

مرحله ۲: نام کاربری را در باکس نام کاربری که استوری های وی را می خواهید دانلود کنید، وارد کنید. به عنوان مثال، من می خواهم استوری را از guidingtechhindi دانلود کنم، پس Guidingtechhindi را وارد می کنم.

دانلود هایلایت اینستاگرام خودتان و دیگران را بیاموزید!

م کاربری که استوری های وی را می خواهید دانلود کنید، وارد کنید

مرحله ۳: نام پروفایل زیر باکس نام کاربری ظاهر می شود. روی آن کلیک کنید.

دانلود هایلایت اینستاگرام خودتان و دیگران را بیاموزید!

روی نام پروفایل کلیک کنید

مرحله ۴: در صفحه بعد، برای دانلود عکسها روی دکمه دانلود در زیر هر عکس ضربه بزنید. در صورتی که می خواهید چندین عکس را دانلود کنید، از افزونه Image Downloader Chrome همانطور که در بالا ذکر شد استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: ۹ نکته اینستاگرامی از موفق‌ترین های اینستاگرام !

۴ دیدگاه
4 دیدگاه
دانلود هایلایت اینستاگرام خودتان و دیگران را بیاموزید!

فقط ایرانه که به ادم کمک نمیکنند

10 آبان 1397 at 16:22

0

استوری هایی هستش که روی عکس پروفایل طرفه که روش کلیک میکنی میتونی ببینی بعد از یه مدتی حذف میشن یعنی همون دم باید سیوشون کنی و من نتونم بیام نت راهش چیه که بتونم اونارو هم سیو کنم و استوری های قبلی عس پروفایلشم ببینم انارو هم سیو کنم؟ جواب بدید

دانلود هایلایت اینستاگرام خودتان و دیگران را بیاموزید!

علی پوربافرانی

10 آبان 1397 at 19:00

0

این موردی که میفرمایید به مربوط به استوری هایی هستش که به صورت دایرکت و در پیام های خصوصی برای افراد ارسال میشه! اینستاگرام هیچ راهی برای ذخیره کردن این استوری ها تعریف نکرده و راه حل دقیق هم براش نیست!

دانلود هایلایت اینستاگرام خودتان و دیگران را بیاموزید!

فقط ایرانه که به ادم کمک نمیکنند

16 آبان 1397 at 15:34

0

وقتی نت نداشته باشم یا به هر دلیلی نتونم بیام اونا واسه من هستن عکسای پروفایلش؟
گفتید خصوصی یعنی کجای پیجم میاد؟
ببخشید سوال دیگه
سایت اشتراک گذاری عکس که متن هم بتونم بذارم و سایت اشتراک گذاری ویدئو هر دوشون خارجی باشن یوتیوب، توییتر و اینستا رو نگید که خیلی گیر الکی یا حتی بنام کپی رایت میدن از اینستا خیلی متنفرم هر چی فساده هیچی نمیگه ولی پستای منو الکی حذف میکنه به دلایل دیگه هم ازش متنفرم. میخوام یک سرویس خوب بهم معرفی کنید و فالو و لایک هم داشته باشم. فیلکر و لینکیدین خوبه؟ یا هر چی که خودتون میدونید.

دانلود هایلایت اینستاگرام خودتان و دیگران را بیاموزید!

کلید ثروت

27 آذر 1397 at 11:32

0

مطلب مفیدی بود !
سپاس از سایت خوب تان !

پاسخی بگذارید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

اگر جوابی برای دیدگاه من داده شد مرا از طریق ایمیل با خبر کن

نام *

ایمیل *

وبسایت

Current ye@r *

Leave this field empty

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کاردستی چرخه آب کلاس اول