گواردیولا: فن دایک یک بازیکن استثنایی است؛ بازی مقابل لیورپول برای ما حکم فینال را دارد


گواردیولا: فن دایک یک بازیکن استثنایی است؛ بازی مقابل لیورپول برای ما حکم فینال را دارد

در آستانه بازی حساس و تعیین کننده منچسترسیتی و لیورپول، پپ گواردیولا به تمجید از ویرجیل فن دایک...

طرفداری- پپ گواردیولا باور دارد ویرجیل فن دایک ارزش تک تک پنی های 75 میلیون پوند پرداخت شده برایش را دارد. یورگن کلوپ ضعف های دفاعی تیمش را با خرید ویرجیل فن دایک و شکستن رکورد گران ترین مدافع وسط جهان، تا حد زیادی برطرف کرد.

به گزارش گل، ویرجیل فن دایک که به منچسرسیتی هم لینک شده بود، سرانجام به آنفیلد آمد و به این تیم کمک کرد تا در فینال لیگ قهرمانان اروپا حضور یابند. سرمربی سیتیزن ها درباره مدافع هلندی لیورپول گفت:

او یک بازیکن استثنایی است. وقتی یک بازیکن ارزشش را دارد و به خوبی نیز عمل می کند، پس باید برای او خرج شود. وقتی بازیکنی خوب بازی نمی کند و گران است، پس ارزشش را ندارد. اگر می تواند هر سه روز یک بار بدون مصدومیت نیز بازی کند، پس باز هم ارزش خود را نشان می دهد.

لیورپول بدون شکست پیش می رود و با وجود اختلاف هفت امتیازی با منچسترسیتی، شاید برد مقابل سیتیزن ها برای شاگردان کلوپ حکم گذاشتن یک دست روی جام را داشته باشد. گواردیولا می گوید آن ها نباید اجازه پیروزی به لیورپول را بدهند.

می دانیم این بازی چقدر مهم است. اگر موفق به پیروزی نشویم و مخصوصا شکست هم بخوریم، 10 امتیاز فاصله بین ما می افتد و رسیدن به آن ها کار دشواری است. برای ما این بازی فینال است و برای آن ها چیزی تغییر نمی کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...