یادواره 11 شهید عشایری برگزار شد


یادواره 11 شهید عشایری برگزار شد

گروه فرهنگی ـ یادواره 11 شهید روستا‌های پهون و سالاری منطقه پشتکوه جلیل از توابع بویراحمد برگزار شد.

یادواره 11 شهید عشایری برگزار شد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه وبویراحمد، جاماسب بهمنیار، فرمانده سپاه عشایر کهگیلویه و بویراحمد امروز، 13 دی‌ماه در یادواره 11 شهید عشایری، اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۲۰ یادواره شهدا با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در استان برگزار و تا پایان امسال ۱۰ یادواره دیگر نیز برگزار می‌شود.
وی افزود: شهدا مایه سربلندی، افتخار و عزت ایران هستند و برگزاری یادواره‌ها و گرامیداشت یاد و خاطره این غیورمردان، پاسداشت رشادت‌های آنان است.
فرمانده سپاه عشایر استان بیان کرد: امنیت امروزه وترس دشمنان انقلاب حاصل ایستادگی و جان فشانی شهدا است و باید با وحدت، تبعیت از ولایت فقیه، پویائی در کار، افزایش تولید داخلی واعتماد به نیروی جوانان راه آنان را ادامه دهیم.
همچنین، حجت‌الاسلام سیروس حکمتی‌نیک، مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح استان نیز گفت: پیام برگزاری یادواره شهدا حفاظت از دستاورد‌های انقلاب اسلامی ایران و حمایت از ولایت است که باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.
وی با اشاره به اینکه آشنایی نسل جوان با آرمان‌های شهدا از دیگر اهداف برگزاری این یادواره‌ها است، یادآور شد: پاسداری از خون شهدا و ارزش‌های انقلاب اسلامی مهم‌ترین رسالت کنونی ما است و این امر تنها در سایه همدلی و وحدت مردم شکل می‌گیرد.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!