از ترانه مشت آهنین با صدای خواننده بوشهری رونمایی می شود


از ترانه مشت آهنین با صدای خواننده بوشهری رونمایی می شود

خواننده بوشهری گفت: از قطعه مشت آهنین با صدای خواننده انقلابی امین فرامرزی و شعری از سیده فرشته حسینی تنظیم از ایمان سیف و صدابرداری محمد عسکری رونمایی خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امین فرامرزی خواننده انقلابی استان بوشهر در گفت و گو با سپاس با اشاره به رونمایی اثر جدید، گفت: از قطعه مشت آهنین با صدای خواننده انقلابی امین فرامرزی و شعری از سیده فرشته حسینی تنظیم از ایمان سیف و صدابرداری محمد عسکری رونمایی خواهد شد.

فرامرزی اظهار کرد: تولید این اثر نزدیک به یک ماه طول کشید که لبیک گویان به ندای رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای در پرتو اهداف آتش به اختیار این اثر بوده است.

این خواننده بوشهری با بیان اینکه تنها آرزوم دیدن حضرت آقا است، افزود: این اثر با موضوع این قطعه روشنگری حضرت آقا در زمان غبار آلود فتنه است.

وی رد پاسخ به اینکه آیا اثر دیگری در آینده خواهد داشت، عنوان کرد: برای آینده قطعه نماهنگی به نام آخرین تکبیر تقدیم به شهید سرافراز ابوتراب عاشوری در حال تولید است که امیدوارم در ایام ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی رونمایی و پخش شود.

لازم به ذکر است که این خواننده در کارنامه خود آثار فاخری از جمله قطعه نهنگستان در خصوص دستگیری آمریکایی‌ها در خلیج فارس و علمدار حرم در خصوص شهید مدافع حرم محمد احمدی جوان دارد که مقام های قابل تقدیری کسب کرده است.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی