رامبد جوان: اشکالی ندارد چهار نفر هم قرص بخورند و بمیرند!/ حکومت فکر نکند از همه عاقل‌تر است


رامبد جوان: اشکالی ندارد چهار نفر هم قرص بخورند و بمیرند!/ حکومت فکر نکند از همه عاقل‌تر است

رامبد جوان در نشستی درباره تاثیر حرف چهره‌های معروف بر افکار عمومی، به شوخی گفت عیبی ندارد چهار نفر از مردم قرص بخورند و بمیرند، چون این‌طوری یاد می‌گیرند به سلبریتی‌ها اعتماد نکنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سومین نشست از سلسه‌ نشست‌های نقد و اندیشه با موضوع چهره‌های مشهور و تاثیر آنها بر افکار عمومی روز چهارشنبه ۱۲ دی با حضور صادق زیباکلام (استاد دانشگاه و فعال فضای مجازی)، جعفر نعناکار (حقوق‌دان و فعال فضای مجازی) و رامبد جوان (هنرمند و فعال فضای مجازی) در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد.

در بخشی از این نشست، رامبد جوان گفت: «معتقدم همه آدم‌ها اجازه حرف زدن و منتشر کردن افکار خود را دارند و افراد می‌توانند انتخاب کنند که دنبال آنها بروند یا نه. الان دوره‌ای است که حکومت و تفکر حکومتی باید عقب‌نشینی کند تا مردم حداقل در فضای مجازی در همه زمینه‌ها تجربه کسب کرده و تصمیم بگیرند و حکومت فکر نکند که دانای کل است و از همه عاقل‌تر است و می‌تواند در همه موضوعات ورود کند. من می‌گویم باید حوصله کنیم، خسارت آن را بدهیم، چهار نفر آدم قرص بخورند بمیرند تا درست شود. چطور این همه آدم کشته می‌شوند و اتوبوس چپ می‌کند هیچکس هم عذرخواهی نمی‌کند، اینجا هم چهارتا آدم بمیرند عیب ندارد و اینطوری مردم یاد می‌گیرند به سلبریتی‌ها اعتماد نکنند.»

۵۷۲۴۳

کد خبر 1218967

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر جنجالی ترانه علیدوستی روی تخت بیمارستان پس از انتشار خبر بیماری + عکس