سریال بچه مهندس 2 | داستان سریال عکس و بیوگرافی بازیگران سریال بچه مهندس 2


داستان سریال بچه مهندس 2، زمان پخش سریال بچه مهندس 2 و عکس های بازیگران و بیوگرفی بازیگران سریال بچه مهندس 2 سریال بچه مهندس 2 فصل اول سریال بچه مهندس ماه رمضان 97 از شبکه دو پخش شد که مربوط به دوران کودکی شخصیت اصلی این سریال بود. داستان در مورد ندگی شخصی به … نوشته سریال بچه مهندس 2 | داستان سریال عکس و بیوگرافی بازیگران سریال بچه مهندس 2 اولین...

داستان سریال بچه مهندس 2، زمان پخش سریال بچه مهندس 2 و عکس های بازیگران و بیوگرفی بازیگران سریال بچه مهندس 2

سریال بچه مهندس 2

فصل اول سریال بچه مهندس ماه رمضان 97 از شبکه دو پخش شد که مربوط به دوران کودکی شخصیت اصلی این سریال بود. داستان در مورد ندگی شخصی به نام جواد جوادی بود که بیننده کمی بعد از تولدش با او و فراز و فرودهای زندگی اش در یک مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست و در کنار آدم هایی با قصه های مختلف روبرو می شد.

سریال بچه مهندس 2 | داستان سریال عکس و بیوگرافی بازیگران سریال بچه مهندس 2

قرار است ادامه زندگی جواد در دوراه نوجوانی و جوانی در فصل دوم و سوم این سریال سریال به نمایش گذاشته شود.

بازیگران سریل بچه مهندس 2

پرویز پورحسینی، مانی رحمانی، سیما تیرانداز، سوگل طهماسبی، اندیشه فولادوند، بهناز جعفری، علی اوسیوند، مریم کاویانی، عباس جمشیدی فر، سیاوش چراغی پور، هادی همت، فرزین محدث، بهاره رهنما، افشین نخعی، حمید شریف زاده، سلمان فرخنده، کریم اکبری مبارکه و… از جمله بازیگرانی هستند کـه دراین مجموعه ایفای نقش می‌کنند.

سریال بچه مهندس 2 | داستان سریال عکس و بیوگرافی بازیگران سریال بچه مهندس 2

بیوگرافی مانی رحمانی بازیگر سریال بچه مهندس 2

مانی رحمانی بازیگر سینما و تلویزیون ایران اسـت. وی سال 1383 چشم بـه جهان گشود. از مهم ترین آثار مانی رحمانی میتوان بـه بازیگری در سریال نفس گرم، فیلم خانه‌ای در‌ خیابان چهل‌ و یکم اشاره کرد. مانی رحمانی درسال 1394 دورۀ پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند ودر آثار مهمی بازی کرده اسـت. او دراین سال با بازی در 2 فیلم و سریال مهم سینما و تلویزیون خود رابه مردم معرفی کرد.

آثار مهم مانی رحمانی دراین سال، بازیگری در سریال نفس گرم بـه کارگردانی محمدمهدی عسگرپور و فیلم خانه‌ای در‌ خیابان چهل‌ و یکم بـه کارگردانی حمیدرضا قربانی محسوب میشود. شاید یکی از مهم ترین بخش‌های بیوگرافی مانی رحمانی بازی در سریال نفس گرم بوده اسـت. مانی رحمانی سال ۱۳۹۴ در ۱۱ سالگی در سریال نفس گرم نقش مهمی بازی کرده اسـت.

او توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او دراین سریال با محمد مهدی عسگرپور همکاری داشته اسـت. مانی رحمانی توانست با بازی در سریال نفس گرم تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری درکنار بازیگرانی نظیر مرجانه گلچین، حامد کمیلی، لیندا کیانی و نیلوفر خوش‌خلق بر تجارب او افزود.

مانی رحمانی علاوه‌بر سریال نفس گرم، سال ۱۳۹۴ در ۱۱ سالگی در فیلم خانه‌ای در‌ خیابان چهل‌ و یکم نیز بازی کرده اسـت. مانی رحمانی این‌بار با حمیدرضا قربانی یعنی کارگردان فیلم خانه‌ای در‌ خیابان چهل‌ و یکم و هنرمندانی چون مهناز افشار، علی مصفا، سهیلا رضوی و آرش مجیدی همکاری داشت. یکی از ویژگی‌های حرفه‌ای بیوگرافی مانی رحمانی آن هست کـه در مدت زمان بازیگری خود، هم در تلویزیون و هم در سینما بازی کرده اسـت.

اینستاگرام مانی رحمانی یکی از راه‌های ارتباطی او با مخاطبانش اسـت. مانی رحمانی در اینستاگرام بیش از ۱۸،۷۷۳ نفر دنبال‌کننده دارد و بیش از ۲۱۴ نفر را دنبال می کند. همچنین مانی رحمانی تا کنون در اینستاگرام بیش از ۲۷۹ پست بارگذاری کرده اسـت. مانی رحمانی فعالیت خود در اینستاگرام را از تاریخ ۱۳۹۴/۰۶/۱۶ شروع کرده اسـت و تا کنون برای اولین پست او بیش از ۵۱۹ لایک و ۶۵ نظر ثبت شده اسـت.

شاید جالب باشد بدانید کـه پرلایک‌ترین یا همان محبوب‌ترین پست اینستاگرامی مانی رحمانی تا کنون بیش از ۳،۸۷۸ لایک خورده اسـت، همچنین برای پرکامنت‌ترین یا همان پربحث‌ترین پست اینستاگرامی مانی رحمانی تا کنون بیش از ۲۳۸ نظر ثبت شده اسـت. در مجموع در کارنامه ۱۴ ساله و بیوگرافی مانی رحمانی آثار مهمی وجوددارد.

سریال بچه مهندس 2 | داستان سریال عکس و بیوگرافی بازیگران سریال بچه مهندس 2

بیوگرافی سیما تیرانداز بازیگر سریال بچه مهندس 2

سیما تیرانداز در نهم شهریور سال 1349 در تهران متولد شد، وی مدرک کارشناسی خودرا در رشته ادبیات نمایشی از دانشگاه آزاد دریافت نمود و سپس در دانشکده صدا و سیما بـه تحصیل پرداخت و موفق بـه دریافت مدرک کارشناسی ارشد رشته کارگردانی و بازیگری شد. در بیوگرافی سیما تیرانداز آمده اسـت کـه ناصر هاشمی همسر سابق وی اسـت کـه سال ها پیش از یک دیگر جدا شدند.

همسر جدید خانم تیرانداز، آقای مجید جوزانی میباشد. رایان نام تنها فرزند خانم تیرانداز اسـت و وی علاوه بر این کـه در امور مربوط بـه بازیگری موفقیت های زیادی کسب نموده اند و از بازیگران زن ایرانی محبوب و موفق محسوب میگردند، مادری دلسوز و مهربان هستند کـه روشهای تربیت خاصی را در پیش گرفته و تمام تلاش خودرا برای انجام وظایف مادری بکار گرفته اند.

سیما تیر انداز درسال 1367 ودر سن 18 سالگی فعالیت هنر خودرا با دو فیلم از داریوش مهرجویی بـه نام های هامون و بانو آغاز نمود. وی بازیگری را زیر نظر خانم گلاب آدینه آموخت ودر همان سال ها توانست با بازی در فیلم سایه های هجوم، نامزد بهترین بازیگر زن جشنواره فجر شود.

فعالیت های سینمایی سیما تیرانداز:

هامون «داریوش مهرجویی – ۱۳۶۸»

بانو «داریوش مهرجویی – ۱۳۷۰»

سایه های هجوم «احمد امینی – ۱۳۷۱»

جاده عشق «رجب محمدین – ۱۳۷۲»

پاداش سکوت «مازیار میری – ۱۳۸۵»

شکلات داغ «حامد کلاه داری – ۱۳۸۸»

سریالهای تلویزیونی سیما تیرانداز :

پنجره ای رو بـه باغچه «۱۳۷۲»

دور باغ گذشت «۱۳۷۴»

آژانس دوستی «۱۳۷۶»

باران عشق «۱۳۸۰»

خانه ای در تاریکی «۱۳۸۲»

حلقه سبز «۱۳۸۶»

در چشم باد «۱۳۸۸»

ستایش «۹۰-۱۳۸۸»

سی امین روز «۱۳۸۹»

دودکش «۱۳۹۲»

نفس گرم «۱۳۹۴»

البته خانم سیما تیرانداز علاوه ب موارد ذکر شده در دیگر فیلم ها و همچنین تئاترهای متعددی نیز ایفای نقش نموده اسـت و موفق بـه دریافت جوایزی هم چون بهترین بازیگر زن از بیست و هشتمین جشنواره تئاتر فجر، برنده تندیس بهترین بازیگر نقش مکمل زن از یازدهمین جشن خانه سینما، جایزه بهترین بازیگر زن از دهمین و بیستمین جشنواره تئاتر فجر و… شده اسـت.

سریال بچه مهندس 2 | داستان سریال عکس و بیوگرافی بازیگران سریال بچه مهندس 2

بیوگرافی سوگل طهماسبی بازیگر سریال بچه مهندس 2

سوگل طهماسبی بازیگر سینما و تلویزیون وی متولد 25 بهمن 1363 در اصفهان میباشد و 33 سال سن دارد.وی بزرگ شده اهواز میباشد. سوگل دو خواهر بـه نام ساغر و سحر و یک برادر بـه نام سینا دارد ، پدرش استاد مینیاتور بود کـه فوت کرده ودر حال حاضر با مادرش زندگی میکند. سوگل طهماسبی فعالیت هنری و بازیگری خودرا از سال 1381 با بازی در مجموعه روزگار قریب ساخته کیانوش عیاری آغاز نمود.

ازدواج و همسرش

سوگل طهماسبی مجرد اسـت و ازدواج نکرده اسـت. وی چندی پیش با حضور دریک برنامه تلویزیون در خصوص علت ازدواج نکردن خود گفت : فرصت‌های مناسبی برای ازدواج داشته‌ام ولی شغل مـا بازیگرها بـه گونه‌ای اسـت کـه هم سخت میتوانیم انتخاب کنیم و هم دیگران مـا را سخت می‌پذیرند. وی با بیان این کـه ترجیح میدهم همسر آینده‌ام، همکارم نباشد خاطرنشان کرد:

دوست دارم بنشینم ودر مورد دنیای بازیگری با همسرم مصاحبه کنم، مهربان بودن همسرم برایم در اولویت اسـت و این کـه شغل مرا باور کند تا بتوانم بیشتر پیشرفت کنم چون برای رسیدن بـه این جایگاه، زحمات زیادی کشیدم. وی عنوان کرد: احساس می کنم تجارب زیادی هست کـه باید کسب کنیم و بعنوان مثال، اگر بخواهیم همسر یا مادر خوبی باشیم، باید تجارب بسیاری داشته باشیم.

چگونگی شروع بازیگری / از هشت سالگی

بازی در تئاتر را از هشت سالگی شروع کردم و تقریباً 14 ساله بودم کـه برنده بهترین بازیگر جشنواره استانی شدم. دراین جشنواره آقای کیانوش عیاری داور بودو بـه مادرم گفت:«سوگل استعداد خوبی برای بازیگری داره، اگر خواستید بـه تهران بیایید، بـه مـن خبر دهید. مـن در حال ساخت یک سریال بـه نام روزگار قریب هستم و می تونم در اون سریال بـه سوگل نقش کوچکی بدم .»

بـه این ترتیب مـن در 16 سالگی بـه تهران آمدم ودر سریال «روزگار قریب» چند سکانس بازی کردم و بعد ازآن هم بلافاصله در سریال «یوسف پیامبر«ع»» بازی داشتم. از همان جا استارت کارم در حوزه تصویر خورد و تا بحال در چند فیلم سینمایی، سریالهای تلویزیونی و بیش از 50 تله فیلم حضور داشتم؛ تا این کـه برای بازی در سریال «کیمیا» دعوت شدم.

دنیای بازیگری با انچه در ذهن داشتم، متفاوت بود

بازیگری با انچه در خیالم و ذهنم داشتم خیلی فرق می‌کرد. مـن در شهرستان بزرگ شده بودم؛ البته جنوبی ها دارای قدمت هستند و شهری کـه مـن در آن زندگی می کردم یعنی اهواز بـه نسبت خیلی از شهرها دارای امکانات بیشتری اسـت اما بـه هر حال اتفاقاتیکه در پایتخت یک کشور میوفتد مخصوصا در حوزه هنر با شهرستانها کاملا متفاوت اسـت؛ ضمن این کـه مـا خیلی از امکانات را مثل جای تمرین یا اجرا نداشتیم و…

مـن تنها دختری بودم کـه در گروه تئاترمان حضور داشتم و چون علاقه مند بـه فعالیت در زمینه بازیگری بودم مادرم مسوولیت کل گروه تئاتر را قبول کرد؛ بخاطر این کـه دوست داشت مـن در محیطی امن پیشرفت کنم. مادرم 8 سال مرا هرروز ساعت 4 بعدازظهر برای تمرین می‌برد و ساعت 8 شب بـه خانه باز می گرداند و هرگز از معاشرت دراین مسیر خسته نشد.

وقتی بـه تهران آمدم و خواستم بازیگری را ادامه دهم متوجه شدم آرزوی آدم ها این جا بزرگ‌تر اسـت. شاید بزرگترین آرزوی مـن وقتی در اهواز بودم این بود کـه بـه تهران بیایم و یک سریال با یک کارگردان خوب کار کنم اما وقتی در محیطی بازتر قرار می‌گیرید آرزوهای تان هم بـه همان نسبت بزرگ‌تر می شود . طبعا تطابق این دو دنیا برای مـن کـه در سن کمی بودم سخت بودو دنیای بازیگری بـه شکل حرفه ای اش با چیزی کـه در تصوراتم بود، فرق داشت.

ابتدای ورودم بـه تهران افسرده شدم

پنج، شش ماه اول ورودم بـه تهران بخاطر همین متفاوت بودن شرایط با چیزی کـه در ذهنم داشتم دچار افسردگی شده بودم و اصلا نمی توانستم با کسی ارتباط برقرار کنم. شاید تنها چیزی کـه باعث شد بتوانم در دنیای بازیگری دوام بیاورم این بود کـه فوق العاده آدم با انگیزه ای بودم.

مـن یک دختر شهرستانی بودم کـه با هدف درس خواندن و پیشرفت در بازیگری بـه تهران آمده بودم و می‌دانستم برای رسیدن بـه این هدف باید تلاش کنم و میخواستم حتماً بـه هدفم برسم. بخاطر انگیزه ام توانستم سریع خودم رابا شرایط تطبیق دهم و برای پیشرفت تلاش کنم.

دوست داشتم خودم را روی پرده بزرگ سینما ببینم

مـن بازیگری را از تئاتر شروع کردم اما آرزو داشتم همه ی مدیوم های بازیگری را تجربه کنم و یک روز خودم را روی پرده بزرگ سینما ببینم یا این کـه دریک سریال 30 قسمتی بازی کنم و هر شب مهمان خانه مردم باشم. خوشبختانه خانواده ام همیشه از مـن حمایت کردند و اگر حمایت ها و پشتیبانی های مادرم نبود شاید نمی توانستم بـه آرزویم برسم.

تصمیم بـه مهاجرت بزرگترین تصمیم زندگی ام بود

تنها15 سال داشتم کـه تصمیم گرفتم برای زندگی از اهواز بـه تهران بیایم. درواقع مهاجرت بـه تهران شاید بزرگترین تصمیم زندگی ام بود. سال های اول در خانه خواهرم زندگی کردم و بعد از قبول شدن در کنکور و شروع دوران دانشجویی مستقل شدم تا این کـه پس از فوت پدرم، مادرم هم بـه تهران آمد و حالا باهم زندگی میکنیم.

سال های اول ورودم بـه تهران با این کـه سن کمی داشتم اما همه ی مسوولیت و بار زندگی و تصمیم‌گیری هایم بر دوش خودم بود. خواهرم از رشته تحصیلی مـن کـه گرافیک بودو دنیای بازیگری چندان سررشته ای نداشت و نمی توانست مرا راهنمایی کند. درواقع تا قبل از این کـه تنها و مستقل زندگی کنم هم با این شیوه از زندگی و سختیهای آن آشنا بودم. اما خب، بالاخره زندگی مستقل بخاطر تنهایی سخت بود.

سریال بچه مهندس 2 | داستان سریال عکس و بیوگرافی بازیگران سریال بچه مهندس 2

بیوگرافی اندیشه فولادوند بازیگر سریال بچه مهندس 2

اندیشه فولادوند بازیگر سینما و تلویزیون و تئاتر متولد 7 مهر 1362 در تهران میباشد و 33 سال سن دارد. فولادوند دارای مدرک کارشناسی فلسفه اسـت. اندیشه فولادوند برای ایفای نقش در فیلم سینمایی «سنگ اول» اثر «ابراهیم فروزش» برندهٔ «نخل زرین» بهترین بازیگر نقش اصلی زن از سومین جشنوارهٔ فیلم «جام جم» شد. وی درسال 1387 کتاب شعر خودرا با نام عطسه های نحس چاپ کرد.

اندیشه فولادوند فعالیت بازیگری و هنری خودرا از سال 1379 با بازی در فیلم مریم مقدس ساخته شهریار بحرانی آغاز نمود. اندیشه فولادوند تا کنون ازدواج نکرده اسـت و مجرد اسـت. چندی پیش اخبار مبنی بر ازدواج او با محسن تنابنده اعلام شده بود کـه این اخبار صحت نداشت و شایعه ای بیش نبود . همچنین او با رضا یزدانی نیز نسبتی ندارد و فقط در عده ای از پروژه های موسیقی با او همکاری داشته اسـت.

هیچ فکری درباره ازدواج ندارم

در مورد خودم اگر همین حالا هیچ فکری درباره ازدواج وجود ندارد دلیلش وقت گیر بودن کار سینما نیست. دلیل آن این اسـت کـه مـن فکر میکنم ازدواج بـه معنی اضافه شدن بـه روح دیگری اسـت. شـما باید در روح خودتان احساس آن تکامل و کافی بودن برای روح دیگری را داشته باشید تا بتوانید وارد این ماجرا بشوید. مـن اینقدر کارهای نکرده دارم و اینقدر از برنامه هایی کـه برای خودم داشتم و دارم، عقب هستم کـه از هر 24 ساعت، 25 ساعت آنرا درگیرم.

اگر شعر نمیگفتم دچار گره‌های بدخیمی می شدم

مـن درخانواده ای متولد شدم کـه شعر و ادبیات در آن ریشه داشت؛ پدر مـن شاعر اسـت و پدربزرگم هم اهل ادبیات بودو دیگر اعضای خانواده هم همه ی بـه این حوزه علاقه مند هستند. مـن از سن خیلی کم شعر میگفتم. فکر می کنم اولین شعر موزونی کـه بـه شکل کلاسیک گفتم وقتی بود کـه یک دانش آموز سوم دبستانی بودم. از آنجا نوشتن شعر بـه شکل روزانه در زندگی مـن آغاز شد.

پدرم مشخصا موئثرترین آدمی بود کـه غرابت با ادبیات را درمن پرورش داد. مـن در سال هـای پیش از دبستان بیشتر اوقات خودم رابا پدرم می گذراندم و ایشان آثار ادبیات کلاسیک را برای مـن می خواندن و کمکم میکردند تا این آثار را حفظ بکنم؛ آثاری مثل شعرهای آقای فردوسی، آقای سعدی و از این دست شاعرها. مـن اصلا فکر می کنم چاره ی دیگری نداشتم جز این کـه شاعر شوم، نداشتم.

فکر می کنم اگر کـه شعر نمی‌گفتم دچار گره های بد خیمی می شدم. شعر بـه نوعی ناجی مـن بود. مـن متعلق بـه نسلی هستم کـه خیلی روزگار پیچیده، پر تب و تاب و گداخته ای را در دوران رشدمان پشت سر گذاشتیم. مـا در دوره جنگ متولد شدیم و کودکی مان در همان دوره شکل گرفت. شعر در تمام این سال‌ها بـه داد مـن رسید. عزت الله خان می‌گویند کـه آلن دلون آمده!

مـن یک فیلم مستندی درباره ایشان میدیدم کـه آقای عزت الله خان انتظامی تعریف میکردند کـه اولین باری کـه آقای احمدی سر فیلم برداری می‌روند آقای عزت الله خان میگویند کـه آلن دلون آمده. ایشان آکتوری توانا و البته شاعری بزرگ بودند. گاهی فکر می کنم کـه شاید همین تفاوت این دو عرصه بود کـه باعث شد او خود خواسته از سینما دور بشود چون بـه هر حال سینما مزاحمت هایی برای خلوت آدم ایجاد می کند.

آزردگی‌هایی کـه از کار رسول صدرعاملی ماند

مـن چیزی کـه همیشه درباره این فیلم««زندگی با چشم های بسته» رسول صدرعاملی» میگویم این اسـت کـه یادم نمی‌آید اصلا یک چنین فیلمی بازی کرده باشم. صراحتا این را عرض می کنم مـن دراین فیلم بازی نکرده ام. دلیلش هم آزردگی هایی اسـت کـه از این فیلم درمن ماند و تا بـه ابد هم با مـن خواهد بود. اشتباه کردم کـه تحت تاثیر عواطف، واقعا فقط عواطف، خیلی دوستانه بـه آن فیلم پیوستم.

آن هم در زمانیکه واقعا قبول بازی دراین فیلم برایم سخت بود. چون مـن همزمان با آن فیلم در فیلم «سن پترزبورگ» آقای بهروز افخمی کار می کردم و وادار بودم سر صحنه هردو فیلم همزمان حاضر باشم کاری کـه در کارنامه مـن بی سابقه اسـت و هیچوقت نمیبینید کـه 2 کار را همزمان قبول کرده و کار کرده باشم. واقعا بخاطر دوستی و علاقه بـه سازندگان آن فیلم بود کـه بـه آن فیلم پیوستم ولی متاسفانه آزردگی های بسیاری درمن ماند.

سانحه ای کـه یادگار آن هنوز در صورتم اسـت

مـن در نوجوانی خیلی متمرکز ورزش کاراته را کار می کردم کـه متاسفانه بعلت سانحه ای ترسناک کـه برایم پیش آمد آنرا کنار گذاشتم. سانحه ای کـه یادگار آن هنوز در صورتم اسـت ، شکستگی ترسناک بینی. مـن 2 بار در ورزش دچار شکستگی بینی شدم کـه همین مسئله باعث شد این ورزش را در اواخر نوجوانی برای همیشه کنار گذاشتم.

سریال بچه مهندس 2 | داستان سریال عکس و بیوگرافی بازیگران سریال بچه مهندس 2

بیوگرافی بهناز جعفری بازیگر سریال بچه مهندس 2

بهناز جعفری بازیگر زن سینما و تلویزیون متولد سال 1353 در تهران می‌باشد و 43 سال سن دارد . وی لیسانس نمایشی از دانشگاه آزاد میباشد. آغاز بازی او در سینما از سال 1373 با ایفای نقش کوتاهی در فیلم «روسری آبی» بـه کارگردانی «رخشان بنی اعتماد» و همچنین بازی در نمایش های رادیویی از سال 1376 بوده اسـت. آخرین حضور او در تلویزیون سریال زیر پای مادر می‌باشد.

تحصیلات وی رشته ادبیات نمایشی از دانشگاه آزاد اسلامی اسـت. او همچنین مدتی اسـت کـه بیماری ام اس مبتلا هست. وی درسال 97 در جشنواره کن 2018 بـه همراه جعفر پناهی حضور یافت و اخیرا در سریال بچه مهندس در نقش منیر جاهد بـه ایفای نقش پرداخته اسـت. بهناز جعفری تا کنون ازدواج نکرده اسـت و مجرد اسـت.

مصاحبه با بهناز جعفری در برنامه خندوانه

بهناز جعفری در برنامه خندوانه درباره ابتلایش بـه بیماری ام‌ اس گفت: «بله چند سال پیش بود کـه مـن احساس افت شدیدی در توان جسمانی‌ام شدم و دیگر حتی قادر بـه برداشت وسایل نبودم و ظروف از دستم می‌افتاد. حتی سر کار آقای فرمان آرا بـه سختی می‌توانستم از پله‌ها بالا بروم و خیلی فشار بـه مـن آمد، ابتدا فکر می کردم کـه بدلیل مشکلات عصبی اسـت تا این کـه فهمیدم مبتلا بـه ام‌اس هستم.

بدلیل شناختی کـه از بیماری نداشتم فکر می کردم کـه دیگر باید خانه نشین شوم و یک گوشه بی‌حرکت باشم ولی این بیماری چشم دل مـن را روشن کرد و رابطه مـن رابا خدا خیلی قویتر کرد و بـه او نزدیک‌تر شدم. هم اکنون هم اگر مدت کار طولانی شود، بیماری‌ام تشدید می‌‌شود. ولی روحیه خوب و خیلی عالی دارم.» جعفری سپس درخصوص این کـه اگر بازیگر نمی‌شد چـه کاره می ‌شد، توضیح داد:

«مـن 12 شغل رو نوشتم تا زمانی کـه خیلی پولدار شدم هر کدام رو یک ماه امتحان کنم، مانند غسالی، راننده تاکسی، رفتگری، کافه داری و …» دربخش دیگر برنامه، این بازیگر در پاسخ بـه رامبد جوان کـه پرسید اگر رییس جمهور بودید، برای شادی مردم چـه میکردید، گفت: «حمایت از جامعه هنرمندان حمایت از مردم اسـت و از نگاه این قشر، عکسهای زیباتری از جامعه دیده می شود.

وقتی جامعه زیباتر شود، مردم خوشحال میشوند و مـن طرفدار خوشحالی مردم هستم.» او همچنین گفت: «از هنرمندان حمایت کنیم، خصوصا هنرمندانی کـه مهجور مانده‌اند، بیمارستان هنرمندان تاسیس کنید تا زمانی کـه هنرمندان کسالت دارند وادار بـه گرفتن عکس و دادن امضا نشوند و بتوانند درمان خودرا انجام دهند.»

سریالهای بهناز جعفری:

بچه مهندس – 1397

زیر پای مادر « بهرنگ توفیقی 1395»

همه ی چیز آن جاست «شهرام شاه حسینی – ۱۳۹۳»

یادآوری «حجت قاسم‌زاده اصل – ۱۳۹۲»

دوران سرکشی «کمال تبریزی – ۸۰ / ۱۳۷۹»

خاک سرخ «ابراهیم حاتمی‌کیا – ۱۳۷۹

زمان شوریدگی «محمدعلی نجفی – ۱۳۷۸»

غبار نور «۱۳۷۵»

کلانتر ۳«محسن شاه‌محمدی – ۱۳۸۰»

دندون طلا «داوود میر باقری – ۱۳۹۴ شبکه خانگی»

سریال بچه مهندس 2 | داستان سریال عکس و بیوگرافی بازیگران سریال بچه مهندس 2

بیوگرافی عباس جمشیدی فر بازیگر سریال بچه منهدس 2

عباس جمشیدی فر متولد سال 1359 در تهران میباشد. تحصیلات او دیپلم کامپیوتر از دبیرستان کاظمیه؛ 79-1378،دیپلم بازیگری از هنرستان سوره میباشد. وی فعالیت خود در عرصه بازیگری در اواخر دهه 70 با بازی و نوشتن تئاتر شروع نمود. پس ازآن نیز در سریال روزگار خوش حبیب آقا نیز با ایفای نقش پرداخت و اینکار اولین کار تلویزیونی او بود.

وی با بازی در سریال سه دونگ سه دونگ کـه در ایام رمضان 90 پخش میگردد توانست بـه خوبی دیده شود و شناخته شود. پس از نیز در سریالهای بیدار باش, باغ شیشه ای,پنج دری,خانه اجاره ای و بـه تازه گی در سریال آقا و خانم سنگی کـه نابستان 94 از شبکه سه سیما پخش میگردد در نقش کمال بـه ایفای نقش پرداخته اسـت.

سریال بچه مهندس 2 | داستان سریال عکس و بیوگرافی بازیگران سریال بچه مهندس 2

بیوگرافی سیاوش چراغی پور بازیگر سریال بچه مهندس 2

سیاوش چراغی پور متولد 1 فروردین 1342 اسـت و حدود 55 سال سن دارد. سیاوش چراغی پور تحصیلات تخصصی بازیگری دارد. او دو دختر دارد کـه خورشید چراغی پور مانند خودش بازیگر اسـت ودر این حرفه مشغول می‌باشد. بسیار بـه متن نقشش اهمیت می‌دهد و همین جوری نقشی را قبول نمی‌کند. در تئاتر بسیار تجربه دارد و حدود پنجاه سال اسـت کـه تئاتر بازی می کند.

شروع فعالیت سیاوش چراغی پور

بعد از گذراندن دوره های بازیگری در هنرکده آناهیتا زیر نظر مصطفی اسکویی شروع کرد و با تئاتر ادامه دارد، ورودش بـه تلویزیون بـه سال 1380 بر میگردد.

درسال 1380 در فیلم مـن ترانه پانزده سال دارم وارد سینما شد، سال 82 با سریال باغچه مینو تبدیل بـه چهره آشنایی شد، پس ازآن در هر سه مدیون تئاتر، تلویزیون و سینما حضورش را ادامه دارد. در انواع فیلم ها بعنوان نقش مکمل دیده می شود.

سریال بچه مهندس 2 | داستان سریال عکس و بیوگرافی بازیگران سریال بچه مهندس 2

بیوگرافی حمید شریف زاده بازیگر سریال بچه مهندس 2

حمید شریف زاده بازیگر سینما و تلویزیون ایران اسـت. از مهمترین آثار حمید شریف زاده میتوان بـه بازیگری در سریال فاصله‌ها، سریال بچه مهندس و سریال زمین انسان‌ها اشاره کرد. حمید شریف زاده اولین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۸۸ در فیلم ناسپاس بـه کارگردانی حسن هدایت بازی کرده اسـت.

اگرچه موفقیت این اثر نسبت بـه آثار شاخص بعدیش مانند سریال فاصله‌ها، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای حمید شریف زاده محسوب میشود و همکاری با هنرمندانی هم چون الناز شاکردوست، پوریا پورسرخ، نیما شاهرخ‌شاهی و لیندا کیانی را تجربه کرد. حمید شریف زاده درسال ۱۳۸۹ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند ودر اثر مهمی بازی کرده اسـت.

اثر مهم حمید شریف زاده دراین سال، بازیگری در سریال فاصله‌ها بـه کارگردانی حسین سهیلی‌زاده محسوب میشود. شاید یکی از مهم ترین بخش‌های بیوگرافی حمید شریف زاده بازی در سریال فاصله‌ها بوده اسـت. حمید شریف زاده سال ۱۳۸۹ سریال فاصله‌ها نقش مهمی بازی کرده اسـت کـه توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند.

او دراین سریال با حسین سهیلی‌زاده همکاری داشته اسـت. حمید شریف زاده توانست با بازی در سریال فاصله‌ها تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری درکنار بازیگرانی نظیر محمد حمزه‌‌ای، فاطمه گودرزی، مریم کاویانی و سوگل طهماسبی بر تجارب او افزود. حمید شریف زاده علاوه‌بر سریال فاصله‌ها، سال ۱۳۹۶ در سریال بچه مهندس نیز بازی کرده اسـت.

حمید شریف زاده این‌بار با علی غفاری و محمدجواد کاسه‌ساز یعنی کارگردان سریال بچه مهندس و هنرمندانی چون بهناز جعفری، ساناز سعیدی، برزو محترم و عباس جمشیدی‌فر همکاری داشت. دراین سال‌ها حمید شریف زاده با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته اسـت.

اما جالب اسـت بدانید کـه در بین بازیگران سوگل طهماسبی با ۲ مرتبه و نیما شاهرخ‌شاهی با ۲ مرتبه بیشترین همکاری رابا حمید شریف زاده داشته‌اند. یکی از ویژگی‌های حرفه‌ای بیوگرافی حمید شریف زاده آن هست کـه در مدت زمان بازیگری خود، هم در تلویزیون و هم در سینما بازی کرده اسـت.

عوامل سریال بچه مهندس 2

سعید سعدی «تهیه کننده»،علی غفاری «کارگردان»، سجاد ابوالحسنی «نویسنده»، حمید شهیری «طراح صحنه»، مژگان عیوضی «طراح لباس»، محمد جواد سعدی «دستیار یک کارگردان»

جواد کاسه ساز «انتخاب بازیگران و سرپرست گروه کارگردانی»، آیلار تقوی «منشی صحنه»، فرانه نصری «دستیار دوم کارگردان»، امین مرادی «عکاس» و رضا تهرانی «مدیر صدابرداری» از عوامل این سریال هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بیوگرافی چهره‌ها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


غار کوه گره خان آباد