برگزاری کلاس آموزشی زبان تخصصی گردشگری


برگزاری کلاس آموزشی زبان تخصصی گردشگری

لیدا حاتمی رئیس میراث فرهنگی، شهرستان پردیس در این باره گفت: «اهمیت یادگیری زبان بر هیچکسی پوشیده نیست و تسلط بر زبان انگلیسی تخصصی از اهمیت بالایی در حوزه های گردشگری برخوردار است.» زمان شروع کلاس آموزشی روز یک شنبه 16 دی به مدت دو ماه و نیم و هفته ای دو بار در روزهای یک شنبه و سه شنبه از ساعت 8 الی 12 برگزار می شود.  با توافق این شهرستان با...

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان پردیس گفت: «کلاس آموزشی زبان تخصصی گردشگری با همکاری میراث فرهنگی شهرستان پردیس و اداره فنی و حرفه ای این شهرستان به صورت رایگان برگزار می شود.»

لیدا حاتمی رئیس میراث فرهنگی، شهرستان پردیس در این باره گفت: «اهمیت یادگیری زبان بر هیچکسی پوشیده نیست و تسلط بر زبان انگلیسی تخصصی از اهمیت بالایی در حوزه های گردشگری برخوردار است.»

زمان شروع کلاس آموزشی روز یک شنبه 16 دی به مدت دو ماه و نیم و هفته ای دو بار در روزهای یک شنبه و سه شنبه از ساعت 8 الی 12 برگزار می شود.

با توافق این شهرستان با اداره فنی و حرفه ای و به حد نصاب رسیدن 12 نفر این کلاس های آموزشی در تهران نیز اجرا می شود.

پس از پایان این دوره گواهینامه فنی و حرفه ای ارائه می شود. علاقه مندان می توانند برای شرکت در این کلاس با شماره 76482396 و 80-76280070 تماس حاصل نمایند.

« دنیای سفر » این نوشته را از « میراث آریا » آورده است. واکاوی، پی گیری، نگارش و آفرینش، شایسته سپاسگزاری است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لیست قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا امروز 9 فروردین 1403