منطقه بلوچستان میزبان نماینده تام الاختیار آیت الله العظمی سیستانی+تصاویر


منطقه بلوچستان میزبان نماینده تام الاختیار آیت الله العظمی سیستانی+تصاویر

شفقنا -حجت الاسلام و المسلمین سید جواد شهرستانی و هیئت همراه در ادامه سفر خود به استان سیستان و بلوچستان، پس از حضور در شهرهای زابل، زهک، نمیروز و روستاهای منطقه سیستان، به منطقه بلوچستان رفت. ایرانشهر اولین شهر میزبان وی بود. بازدید از حوزه‌های علمیه برادران و خواهران و دیدار با اقشار و طوایف مختلف بخشی از برنامه ها در […]

منطقه بلوچستان میزبان نماینده تام الاختیار آیت الله العظمی سیستانی+تصاویر

شفقنا -حجت الاسلام و المسلمین سید جواد شهرستانی و هیئت همراه در ادامه سفر خود به استان سیستان و بلوچستان، پس از حضور در شهرهای زابل، زهک، نمیروز و روستاهای منطقه سیستان، به منطقه بلوچستان رفت.
ایرانشهر اولین شهر میزبان وی بود.
بازدید از حوزه‌های علمیه برادران و خواهران و دیدار با اقشار و طوایف مختلف بخشی از برنامه ها در ایرانشهر بود.
برنامه بعدی نماینده تام الاختیار آیت الله العظمی سیستانی سفر به شهر دلگان بود که با استقبال پرشور مردمی در این شهرستان شروع شد و با حضور در گلزار شهدا و شرکت در اجتماع بزرگ مردم این شهر در مصلا ادامه یافت. در این مراسم امام جمعه شهر زاهدان ضمن خیر مقدم به میهمان این استان، از آیت الله العظمی سیستانی به عنوان پشتیبان همیشگی مردم این دیار و پیگیر رفع نیازهای مردم محروم این سرزمین نام برد.

بامداد روز چهارم سفر با حضور در بقعه در حال احداث یادمان شهدای شهر بزمان آغاز گردید و در پی آن، دیداری مردمی در محل مسجد این شهر صورت گرفت. در این نشست نخست امام جمعه بزمان و سپس امام جمعه زاهدان و نماینده مقام معظم رهبری در استان با خوش‌آمدگویی به نماینده محترم حضرت آیت الله العظمی سیستانی، بخشی از نیاز ها و محرومیت‌های این منطقه را بیان کردند و سپس ساختمان حوزه علمیه این شهر مورد بازدید هیات قرار گرفت.

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی