لذت رانندگی با پورشه پانامرا 2018 توربو در برف | فیلم


پانامرا با وجود ساختار پیشرانه جلو و چهار درب، هنوز هم روح اسپرت و خاص پورشه را دارد و پیش از هر چیز یک “911 چهار نفره” می‌نماید.شاید این گفته برایتان عجیب باشد اما اگر چند صباحی مخصوصاً در حالت اسپرت پلاس (Sport Plus) با آن رانندگی کنید تأییدش خواهید کرد. حس سبکی، ملموس بودن و توازنی که پانامرا در مسیرهای مستقیم و غیرمستقیم به دست و پایتان...

پانامرا با وجود ساختار پیشرانه جلو و چهار درب، هنوز هم روح اسپرت و خاص پورشه را دارد و پیش از هر چیز یک “۹۱۱ چهار نفره” می‌نماید.شاید این گفته برایتان عجیب باشد اما اگر چند صباحی مخصوصاً در حالت اسپرت پلاس (Sport Plus) با آن رانندگی کنید تأییدش خواهید کرد. حس سبکی، ملموس بودن و توازنی که پانامرا در مسیرهای مستقیم و غیرمستقیم به دست و پایتان می‌بخشد دقیقاً همانی است که پشت فرمان فرزندان اسپرت پورشه می‌چشید و همین نکته، عنصری است که آن را مطابق آنچه در جمله نخست گفتیم، به یک “۹۱۱ چهار نفره” بدل می‌سازد.

لذت رانندگی با پورشه پانامرا 2018 توربو در برف | فیلم

پورشه | تگ

برای نسل دوم پانامرا توربو یک بلوک هشت سیلندر توربو دوقلو با آرایش V در نظر گرفته شده که حداکثر ۵۵۰ اسب بخار قدرت و ۷۶۸٫۷ نیوتن‌متر گشتاور تولید کرده و ثبت شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر بر ساعت در ۳٫۵ ثانیه را محقق می‌سازد. مهم‌ترین ویژگی‌های این پیشرانه فوق‌العاده را می‌توان تحویل خطی و مستقیم قدرت، عدم هرگونه جهش ناگهانی بوست توربوها و عملکرد بدون تأخیر و تعلل در عین خوی وحشی و افسارگسیخته دانست. از طرفی، جعبه‌دنده هشت سرعته دو کلاچه خودکار نیز دقت بسیار بالایی در توزیع خروجی مذکور به خرج داده و حقیقتاً لایق تبریک و تحسین است.

(۱۵۷)


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان