یوونتوس مطمئن است که رمزی به این تیم خواهد پیوست؛ خدیرا در آستانه ترکِ تورین


یوونتوس مطمئن است که رمزی به این تیم خواهد پیوست؛ خدیرا در آستانه ترکِ تورین

به نظر می رسد ستاره ولزی باشگاه آرسنال، فوتبالش را در ایتالیا و یوونتوس دنبال خواهد...

طرفداری- یوونتوس آماده است به بازیکنِ دیگری از ولز خوش آمد بگوید. بعد از تجربه موفق جان چارلز، سران یوونتوس مطمئن هستند که قرار است بازیکن دیگری را از ولز به خدمت بگیرند. آرون رمزی، هافبک ۲۸ ساله آرسنال و تیم ملی ولز که قراردادش در تابستان آینده با توپچی ها به پایان می رسد، تصمیم گرفته که به اردوگاهِ قهرمان ایتالیا ملحق شود.

به گزارش فابریتزیو رومانو، نتیجه مذاکرات نماینده رمزی و یوونتوس کاملا مثبت بوده و تیم ایتالیایی حالا مطمئن است که رمزی به تورین خواهد آمد. در صورت هرگونه توافق احتمالی، سامی خدیرا، هافبک آلمانی یوونتوس احتمالا اجازه پیدا خواهد کرد که تیم را ترک کند. رمزی، مذاکرات مهمی با پاریسن ژرمن و بایرن مونیخ داشت و تیم هایی مثل اینتر و رئال مادرید، علاقه اولیه ای از خود نشان داده بودند اما وی تصمیم گرفته که به یوونتوس چراغ سبز نشان دهد. یوونتوسی ها امیدوار بودند که حتی آرسنال را قانع کنند که در همین ژانویه وی را به خدمت بگیرند اما تیم انگلیسی نمی خواهد رمزی را از دست بدهد.

یوونتوس قصد دارد سالانه ۶.۵ میلیون به رمزی حقوق پرداخت کند که این عدد می تواند با بالا رفتن تعداد بازی های وی در طول فصل، بیشتر شود. اسکای گزارش می دهد که پاریسن ژرمن آماده بود حقوق بالاتری به بازیکن پیشنهاد دهد اما رمزی به پروژه یوونتوس علاقه بیشتری نشان داده است. آرون رمزی، باسابقه ترین بازیکن ترکیب فعلی آرسنال است که از تابستان ۲۰۰۸ در این تیم توپ زده است. وی فصل گذشته به عنوان هافبک در آرسنال ۱۱ گل و ۱۲ پاس گل ثبت کرد و این فصل هم با وجود اینکه ۷۸۵ دقیقه در لیگ برتر بازی کرده، ۳ گل و ۶ پاس گل در کارنامه اش می بیند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج