جاده کندوان باز شد


جاده کندوان باز شد

رئیس پلیس راه مازندران گفت: نیرو‌های راهداری به محض ریزش برف سنگین با نمک پاشی و برف روبی کار بازگشایی مسیر را شروع کردند و دقایقی پیش جاده بر روی خودرو‌های عبوری باز شد.به دلیل بارش برف در ارتفاعات مازندران سطح جاده‌های این مناطق لغزنده و لازم است رانندگان زنجیر چرخ و وسایل ایمنی همراه داشته باشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ قدمی با اعلام این خبر گفت: نیرو‌های راهداری به محض ریزش برف سنگین با نمک پاشی و برف روبی کار بازگشایی مسیر را شروع کردند و دقایقی پیش جاده بر روی خودرو‌های عبوری باز شد.

وی افزود: به دلیل بارش برف در ارتفاعات مازندران سطح جاده‌های این مناطق لغزنده و لازم است رانندگان زنجیر چرخ و وسایل ایمنی همراه داشته باشند.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه محددودیت‌های ترافیکی اعلام شده اعمال خواهد شد، گفت: تردد تریلر در جاده هراز همچنان ممنوع است و رفت و آمد انواع کامیون و کامیونت از ساعت ۸ تا ۲۴ امروز پنجشنبه و جمعه در این جاده ممنوع است.

سرهنگ قدمی با بیان اینکه تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت در جاده کندوان همچنان ممنوع است افزود: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه، ساعت ۱۴ تا ۲۴ جمعه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام پلیس راه در محل از ساعت ۱۷ تا ۲۴ همانروز از مرزن آباد به سمت کرج یکطرفه می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا