شرور سابقه دار پاکدشت دستگیر شد


شرور سابقه دار پاکدشت دستگیر شد

امین م، شرور سابقه دار پاکدشت بود که با حکم دادستان عمومی و انقلاب پاکدشت، توسط اداره اطلاعات پاکدشت دستگیر شد.

امین م، شرور سابقه دار پاکدشت بود که با حکم دادستان عمومی و انقلاب پاکدشت، توسط اداره اطلاعات پاکدشت دستگیر شد.
یک مقام آگاه در مصاحبه با خبرگزاری صدا وسیما گفت: نامبرده از اشرار معروف و سابقه داری بوده که از مدت ها قبل تحت تعقیب قانون قرار داشته است.
وی افزود: در نهایت سربازان گمنام امام زمان (عج) موفق شدند وی و 4 نفر دیگر از اراذل و اوباش همدست با وی را در مخفیگاهشان شناسایی و دستگیر کنند.
جرائم مختلفی از جمله ایجاد رعب و وحشت، ناامنی و نزاع های مختلف مسلحانه در پاکدشت و دیگر مناطق در سوابق این شرور سابقه دار به چشم می خورد.
شرور سابقه دار پاکدشت دستگیر شد
بیش از ۴میلیون دلار جعلی در رشت کشف و ضبط شد.
رییس پلیس آگاهی استان گفت: ماموران پلیس آگاهی استان پس از بررسی‌های لازم موفق شدند ۴ میلیون و ۱۸۱ هزار و ۱۰۰ دلار اسکناس جعلی را از منزلی در رشت کشف و ضبط کنند.
سرهنگ شعبانی افزود: متهم که فردی ۳۷ ساله است در منزلش دستگیر شد.
وی گفت: این فرد که با توزیع ارز تقلبی دربازار اخلال ایجاد کرده بود در بازجویی‌های پلیس اعتراف کرد دلار‌های جعلی را ازاستان‌های مرزی کشور تهیه کرده است. ‎
رئیس پلیس آگاهی گیلان افزود: متهم با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.
شرور سابقه دار پاکدشت دستگیر شدسارقان پلیس نما در کازرون دستگیر شدند.
فرمانده انتطامی کازرون گفت: دوباند سرقت مسلح در کازرون دستگیر شدند.
سرهنگ محمد عبادی نژاد افزود: افراد این دو باند با لباس فرم پلیس در جاده‌های فارس، سرقت می‌کردند که در مخفیگاهشان در کازرون به دام افتادند.
وی گفت: از این باند دو دستگاه خودرو زانتیا و پژو پارس سرقتی به همراه دو جفت پلاک سرقتی، چاقو، انواع عینک، کلاه و لباس نظامی، اهرم میله، ۱۸۲ بسته مواد مخدر شامل ۱۷ گرم هروئین ۷ گرم و سی سانتی متر شیشه، اسلحه سوزنی وکلت کشف شد.
سرهنگ عبادی نژاد گفت: در این خصوص دو مرد و یک زن دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شدند.
شرور سابقه دار پاکدشت دستگیر شدانفجار یک انبار ضایعاتی در کوی پیام نور دزفول یک مصدوم بر جای گذاشت.
سرپرست فرمانداری ویژه دزفول گفت: این انفجار در یک انبار ضایعاتی در کوی پیام نور دزفول بعلت دستکاری یک گلوله جنگی اتفاق افتاد.
محمد حیدری افزود: در این حادثه یک نفر زخمی شد که برای مداوا به بیمارستان بزرگ دزفول منتقل شد.
وی با بیان اینکه فرد مصدوم تحت درمان است، اظهار داشت: متاسفانه برخی افراد اقدام به جمع آوری ابزار و مهمات جنگی و فروش ضایعات آن‌ها می‌کنند که این امر غیرقانونی بوده و ممکن است به حوادث ناگواری ختم شود.
تاکنون چند بار انفجار ضایعات جنگی در دزفول حادثه ساز شده است.
شرور سابقه دار پاکدشت دستگیر شدسارقان منازل در البرز و تهران با تلاش مأموران آگاهی، شناسایی و دستگیر شدند.
سرپرست پلیس آگاهی البرز گفت: در پی دستگیری دو نفر سارق منزل که اقدام به سرقت تعدادی از مجتمع‌های مسکونی در مناطق مختلف کرج کرده بودند، متهمان برای تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی استان البرز منتقل شدند.
نادربیگی افزود: متهمان دستگیر شده که از سارقان سابقه‌دار بودند در بازجویی‌های مأموران علاوه بر اعتراف به ۱۱ فقره سرقت در کرج به پنج فقره سرقت در تهران، شهریار، ملارد، شهر قدس و شهر اهواز اعتراف کردند.
سرپرست پلیس آگاهی استان البرز در خصوص شیوه و شگرد سرقت‌ها گفت: سارقان پس از تخریب درب ورودی وارد منازل شده و اموال و اشیاء قیمتی ازجمله دوربین عکاسی، نقره، زیورآلات و وجه نقد را به سرقت می‌بردند.
سرهنگ نادر بیگی بابیان این‌که تاکنون پنج نفر از مالباختگان شناسایی‌شده‌اند گفت: با حضور مالباختگان بازسازی صحنه جرم انجام و متهمان همراه با پرونده متشکله برای صدور حکم نهایی تحویل مراجع قضایی شد.
شرور سابقه دار پاکدشت دستگیر شدرئیس پلیس آگاهی استان اردبیل از انهدام باند سارقان سابقه دار و دستگیری اعضاء ۴ نفره آن خبر داد.
سرهنگ تقوی گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی استان موفق شدند ۴ سارق سابقه دار غیر بومی را که طی ماه‌های گذشته در شهرستان‌های اردبیل و گرمی اقدام به سرقت لوازم منازل کرده بودند را شناسایی و دستگیر کنند.
رئیس پلیس آگاهی استان افزود: این سارقان به ۱۰ فقره سرقت منازل اعتراف کردند و ازاین سارقان اموال ۲۰ میلیارد ریالی کشف و ضبط شده است.
وی از مردم استان خواست از نگهداری طلاجات اضافی در منازل بپرهیزند و حدالامکان طلاجات خود را به صندوق امانات بانک‌ها بسپارند.
باگذشت اولیای دمِ مقتول، فردی که به علت قتل جوانی ۲۰ ساله در سلماس به قصاص محکوم شده بود، بخشیده شد و از قصاص نفس نجات یافت.
سحرگاه امروز موعد اجرای حکم قصاص این متهم بود که با گذشت اولیای دم و وساطت مسئولان شهرستان از قصاص نجات یافت.
فرد متهم در یکی از روستا‌های سلماس به علت اختلافات مالی جوانی ۲۰ ساله را به قتل رسانده بود.
فرد نجات یافته ۵ سال در زندان منتظر اجرای حکم بوده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال روزانه پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403