بیوگرافی پژمان جمشیدی بازیگر کنونی و فوتبالیست سابق کشورمان + عکس


در این مطلب بیوگرافی پژمان جمشیدی ، فوتبالیست و بازیگر مطرح کشورمان به همراه مجموعه ای از تصاویر وی را گردآوری کرده ایم که امیدواریم مورد پسند شما خوانندگان و علاقمندان این بخش از مجله آرگا قرار بگیرد. بیوگرافی پژمان جمشیدی به همراه تصاویر پژمان جمشیدی در 20 شهریور 1356 در شهر تهران متولد شد. پدر و مادرش هر دو فرهنگی بودند. پدرش دبیر زیست شناسی...

در این مطلب بیوگرافی پژمان جمشیدی ، فوتبالیست و بازیگر مطرح کشورمان به همراه مجموعه ای از تصاویر وی را گردآوری کرده ایم که امیدواریم مورد پسند شما خوانندگان و علاقمندان این بخش از مجله آرگا قرار بگیرد.

بیوگرافی پژمان جمشیدی به همراه تصاویر

پژمان جمشیدی در ۲۰ شهریور ۱۳۵۶ در شهر تهران متولد شد. پدر و مادرش هر دو فرهنگی بودند. پدرش دبیر زیست شناسی و زمین شناسی مقطع دبیرستان و مادرش معلم دبستان بود. او یک برادر بزرگتر از خود به نام هومن و یک خواهر کوچکتر به اسم مامک دارد.

بیوگرافی پژمان جمشیدی بازیگر کنونی و فوتبالیست سابق کشورمان + عکس

وی فوتبالیست سابق تیم های پرسپولیس، سایپا و پاس تهران می باشد و برای تیم ملی ایران نیز بازی کرده، به طوری که در ۱۹ مسابقه ملی حضور داشته و یک گل به ثمر رسانده است. جمشیدی چند سالی است به بازیگری روی آورده و در این مسیر تا حدودی موفق ظاهر شده است.

بیوگرافی پژمان جمشیدی بازیگر کنونی و فوتبالیست سابق کشورمان + عکس

بازیگری پژمان جمشیدی در تلویزیون در سال ۱۳۹۲ و با سریال پژمان آغاز شد، وی به دلیل دوستی که با خانواده قاسمخانی داشت، با تعریف کردن خاطرات بعد از فوتبالش و اتفاقاتی که به دلیل کم رنگ شدن شهرت و محبوبیتش برای وی رخ داده بود، ایده اولیه ساخت سریال پژمان را در اختیار پیمان قاسمخانی، نویسنده مطرح کشورمان قرار داد و به این ترتیب استارت اولیه مجموعه تلویزیونی پژمان زده شد؛ تاکنون فوتبالیست های زیادی وارد حوزه بازیگری شده اند ولی هیچ کدام از آنها به اندازه پژمان جمشیدی موفق نبوده است.

بیوگرافی پژمان جمشیدی بازیگر کنونی و فوتبالیست سابق کشورمان + عکس

محبوبیت و موفقیت سریال پژمان باعث شد تا پیشنهادات زیادی در زمینه بازیگری به وی شود و حالا خیلی ها او را به اسم بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر می شناسند. جمشیدی همچنین در جشنواره سی و ششم فیلم فجر به عنوان نامزد بهترین بازیگر مکمل مرد برای بازی در فبلم «سوءتفاهم» انتخاب شد.

بیوگرافی پژمان جمشیدی بازیگر کنونی و فوتبالیست سابق کشورمان + عکسعکس پژمان جمشیدی

بیوگرافی پژمان جمشیدی بازیگر کنونی و فوتبالیست سابق کشورمان + عکسپژمان جمشیدی و رضا یزدانی

بیوگرافی پژمان جمشیدی بازیگر کنونی و فوتبالیست سابق کشورمان + عکسپژمان جمشیدی و بهرام رادان

بیوگرافی پژمان جمشیدی بازیگر کنونی و فوتبالیست سابق کشورمان + عکستصویر پژمان جمشیدی در پشت صحنه یک فیلم

بیوگرافی پژمان جمشیدی بازیگر کنونی و فوتبالیست سابق کشورمان + عکستیپ شیک و رسمی پژمان جمشیدی

بیوگرافی پژمان جمشیدی بازیگر کنونی و فوتبالیست سابق کشورمان + عکسپژمان جمشیدی در برنامه خندوانه

بیوگرافی پژمان جمشیدی بازیگر کنونی و فوتبالیست سابق کشورمان + عکسپژمان جمشیدی و هانیه توسلی بیوگرافی پژمان جمشیدی بازیگر کنونی و فوتبالیست سابق کشورمان + عکسبازی پژمان جمشیدی در یک فیلم سینمایی

بیوگرافی پژمان جمشیدی بازیگر کنونی و فوتبالیست سابق کشورمان + عکسعکس پژمان جمشیدی در کنار خواهرزاده هایش

بیوگرافی پژمان جمشیدی بازیگر کنونی و فوتبالیست سابق کشورمان + عکسپژمان جمشیدی و مادرش

بیوگرافی پژمان جمشیدی بازیگر کنونی و فوتبالیست سابق کشورمان + عکسعکس قدیمی از بازیکنان سابق و مطرح پرسپولیس

بیوگرافی پژمان جمشیدی بازیگر کنونی و فوتبالیست سابق کشورمان + عکسعکس و بیوگرافی پژمان جمشیدی

بیوگرافی پژمان جمشیدی بازیگر کنونی و فوتبالیست سابق کشورمان + عکسپژمان جمشیدی در کنار همایون شجریان و علی اوجی بیوگرافی پژمان جمشیدی بازیگر کنونی و فوتبالیست سابق کشورمان + عکسپژمان جمشیدی و خواهرش مامک بیوگرافی پژمان جمشیدی بازیگر کنونی و فوتبالیست سابق کشورمان + عکسگریم پژمان جمشیدی و سام درخشانی در خوب، بد، جلف

بیوگرافی پژمان جمشیدی بازیگر کنونی و فوتبالیست سابق کشورمان + عکسپژمان جمشیدی و برادرش

بیوگرافی پژمان جمشیدی بازیگر کنونی و فوتبالیست سابق کشورمان + عکس

فیلم شناسی پژمان جمشیدی سریال های تلویزیونی

پژمان (۱۳۹۲)، سالهای ابری (۱۳۹۳)، دیوار به دیوار (۱۳۹۶)، نفس (۱۳۹۶)، دیوار به دیوار ۲ (۱۳۹۷) و تله فیلم شرف خانواده فاضل (۱۳۹۲)

بیوگرافی پژمان جمشیدی بازیگر کنونی و فوتبالیست سابق کشورمان + عکس

فیلم های سینمایی

خوب، بد جلف ۲، پیچ تند (۱۳۹۷)، تگزاس ۲ (۱۳۹۷)، ایده اصلی (۱۳۹۷)، دینامیت (۱۳۹۷)، لابیرنت (۱۳۹۷)، ما همه با هم هستیم (۱۳۹۷)، سوء تفاهم (۱۳۹۶)، تگزاس (۱۳۹۶)، لونه زنبور (۱۳۹۶)، من دیوانه نیستم (۱۳۹۵)، آذر (۱۳۹۵)، خوب، بد، جلف (۱۳۹۵)، ۵۰ کیلو آلبالو (۱۳۹۴)، آتش بس ۲ (۱۳۹۳)

بیوگرافی پژمان جمشیدی بازیگر کنونی و فوتبالیست سابق کشورمان + عکس

تئاتر

بادی که تو را خشک کرد، مرا برد (۱۳۹۲)، آرسنیک و تور کهنه (۱۳۹۳)، آرامسایش (۱۳۹۳)، وقتی ما برگردیم، دو پای آویزان باقی مانده است (۱۳۹۳)، گنجفه (۱۳۹۳)، پلیس (۱۳۹۴)، پپرونی برای دیکتاتور (۱۳۹۴)، بینوایان (۱۳۹۵)، نمایش خوانی الدسیبروک (۱۳۹۵)، یادم تو را فراموش (۱۳۹۵)، دوباره اون آهنگ را بزن سَم (۱۳۹۵)، حکومت نظامی (۱۳۹۵)، پوست انداختن (۱۳۹۵)، پپرونی برای دیکتاتور (۱۳۹۶)، آن سوی آینه (۱۳۹۷)

بیوگرافی پژمان جمشیدی بازیگر کنونی و فوتبالیست سابق کشورمان + عکس

بیوگرافی پژمان جمشیدی ، فوتبالیست و هنرمند محبوب کشورمان را به همراه تصاویر جذاب وی را در این بخش ملاحظه کردید. در صورت تمایل به منظور آگاهی از اخبار هنرمندان و شخصیت های ورزشی مورد علاقه خود و مشاهده جدیدترین عکس های آنها می توانید به بخش عکس مراجعه نمایید.

منبع : آرگا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بیوگرافی چهره‌ها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود همه آهنگ های ارسان ار