کبک وریا خروس می‌خواند(عکس)


مدافع راست استقلال شانس بالایی برای حضور در ترکیب تیم ملی پیدا کرده و احتمال دارد در جام ملت‌ها به میدان برود.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از پشت سر گذاشتن رویای حضور در جام جهانی، وریا غفوری دوباره با عملکرد خوبی که در استقلال ارائه داد، به فهرست نفرات منتخب کارلوس کی‌روش بازگشت و همواره در اردوهای تیم ملی دیده شد تا اینکه در نهایت همانند چهار سال قبل جزو لیست دعوت شده‌ها به جام ملت‌های آسیا قرار گرفت.

او که در این فصل به‌عنوان مدافع و وینگر راست در ترکیب استقلال قرار گرفته و در ۱۴ بازی عملکرد خوبی به همراه ۳ گل زده داشته، در دو دیدار تدارکاتی تیم ملی مقابل ازبکستان و ترینیداد و توباگو نیز به میدان رفت، اما مهم‌ترین حضور او در ترکیب ایران، آخرین بازی قبل از سفر به امارات بود.

غفوری در جام ملت‌های ۲۰۱۵ استرالیا در هر چهار مسابقه تیم ملی به میدان رفت که در سه دیدار در ترکیب حضور داشت و در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ نیز پنج بازی انجام داد تا نشان دهد کی‌روش نگاه مثبتی روی بازی او دارد و شاید حضور دوباره‌اش در فهرست تیم ملی، این امید را به او بدهد تا برای دومین دوره متوالی در جام ملت‌ها به میدان برود.

مدافع راست استقلال که تنها رامین رضاییان را به‌عنوان رقیب‌اش برای رسیدن به ترکیب تیم ملی دارد، در آخرین مسابقه تدارکاتی ایران برابر قطر ۶۷ دقیقه بازی کرد و به نظر می‌رسد بیشتر از همیشه شانس رسیدن به ترکیب تیم ملی را دارد و ممکن است برخلاف جام جهانی، کی‌روش در جام ملت‌ها از او بهره ببرد.

عکس از: نعیم احمدی

کبک وریا خروس می‌خواند(عکس)

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی