ایجاد درآمدهای جدید در ابوموسی با توسعه گردشگری محقق می شود


ایجاد درآمدهای جدید در ابوموسی با توسعه گردشگری محقق می شود

بندرعباس- ایرنا- استاندار هرمزگان با اشاره به ظرفیت های بسیار گردشگری در شهرستان ابوموسی، گفت: ایجاد درآمدهای جدید در این منطقه با توسعه گردشگری محقق می شود.

به گزارش ایرنا، فریدون همتی شامگاه پنجشنبه در نشست شورای اداری ابوموسی اظهار داشت: با توجه به ظرفیت های موجود، باید گردشگری محور فعالیت ها و سرمایه گذاری ها در جزیره ابوموسی باشد.
وی بر لزوم معرفی ظرفیت ها و جذابیت های جزیره ابوموسی تاکید کرد و گفت: نیاز است مطالعه جامعی برای این جزیره صورت گیرد و براساس آن در هر نقطه از این جزیره فعالیت شود.
وی تاکید کرد: باید مشوق های لازم برای رونق سرمایه گذاری ها و افزایش حضور گردشگران در ابوموسی در نظر گرفته شود.
استاندار هرمزگان خواستار تقویت فضای سبز جزیره ابوموسی شد و بیان داشت: خیابان ها و بلوارهایی که در این جزیره ساخته می شوند باید طراحی مناسبی برای فضای سبز داشته باشند.
همتی تصریح کرد: باید مجموعه امکانات رفاهی، تفریحی و سرگرمی در جزیره ابوموسی ساخته شود تا مردم این جزیره و گردشگران از آن بهره مند شوند.
استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: در برنامه ریزی ها باید نگاه بلندی برای جزیره ابوموسی داشته باشیم و افق مناسب را برای توسعه این جزیره ترسیم کنیم.
شهرستان ابوموسی شامل جزایر ابوموسی، تنب بزرگ، تنب کوچک، سیری، فارور بزرگ و فارور کوچک است.
جزیره ابوموسی با 12 کیلومتر مربع وسعت به عنوان مرکز این شهرستان در آب های خلیج فارس و در فاصله 75 کیلومتری بندرلنگه و 57 کیلومتری شرق جزیره سیری واقع شده است.
7198/6048

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس زن فوق جذاب احمد مهران ‌فر + بیوگرافی و صفر تا صد خصوصی ترین ها