به گزارش افکارنیوز،

در اولین نشست که روز شنبه ۱۵ دی ماه ساعت ۱۴ برگزار خواهد شد، سید امیر سیاح؛ اقتصاددان و مدیر گروه دانش و اقتصاد شبکه یک سیما و حیدر مستخدمین حسینی؛ اقتصاددان و معاون پارلمانی وزیر امور اقتصاد و دارایی دولت هشت به بررسی «ریشه های تاریخی و فرهنگی فساد اقتصادی در ایران» خواهند پرداخت.

دومین روز این سلسله نشست، یکشنبه ۱۶ دی ماه ساعت ۱۴ با نمایش رایگان مستند «شورش علیه سازندگی» به کارگردانی مصطفی شوقی، آغاز خواهد شد و پس از نمایش این مستند، عباس سلیمی نمین؛ رئیس دفتر مطالعات و تدوین تاریخ معاصر ایران و سید محمدمهدی طباطبایی؛ مدیرمسئول ماهنامه نسیم بیداری به‌نقد و بررسی این مستند می‌پردازند. گفتنی است مستند «شورش علیه سازندگی» به روایت بحران‌های اقتصادی و اجتماعی دهه هفتاد در مشهد و اسلامشهر پرداخته است.

در سومین نشست که روز دوشنبه ۱۷ دی ماه برگزار خواهد شد، ابراهیم رزاقی؛ اقتصاددان، پژوهشگر و مدرس دانشگاه و علی دینی ترکمانی؛ اقتصاددان و عضو هیئت‌علمی موسسه مطالعات و پژوهش‌های بازرگانی به بررسی «جریان شناسی سیاست گذاری عدالت اجتماعی و رفاه در دولت‌های پس از انقلاب اسلامی» خواهند پرداخت.

در چهارمین نشست که در روز سه‌شنبه ۱۸ دی ماه برگزار خواهد شد، حسین راغفر؛ اقتصاددان، پژوهشگر عدالت اقتصادی و عضو هیئت‌علمی دانشگاه الزهرا و محمد خوش چهره؛ اقتصاددان، نماینده دوره هفت مجلس شورای اسلامی و استاد دانشکده اقتصاد دانشگاه تهران، به بحث و بررسی مسئله «آسیب‌شناسی پیامدهای اجتماعی تجویز سیاست های اقتصادی لیبرال» می‌پردازند.

پنجمین روز این سلسله نشست، چهارشنبه ۱۹ دی ماه ساعت ۱۴ با نمایش رایگان مستند «هاشمی زنده است» به کارگردانی علی طادی، آغاز خواهد شد و پس از نمایش این مستند، محمدحسن قدیری ابیانه؛ کارشناس مسائل سیاسی و سفیر پیشین ایران در آمریکای لاتین و حسین عبداللهی؛ روزنامه‌نگار و مدیرمسئول روزنامه آرمان به‌نقد و بررسی این مستند می‌پردازند.

مکان برگزاری سلسله نشست های «عدالت و توسعه»، سالن اجتماعات کانون اندیشه جوان به نشانی خیابان وصال شیرازی، بالاتر از خیابان طالقانی، پلاک ۱۹ است.

کانون اندیشه جوان از همه علاقه‌مندان برای حضور در این سلسله نشست دعوت به عمل می‌آورد.

برگزاری سلسله نشست های عدالت و توسعه