نقش آفرینی‌های برتر سال 2018/ از بازیگران«آوای نابینایی» تا «سانجو»


نقش آفرینی‌های برتر سال 2018/ از بازیگران«آوای نابینایی» تا «سانجو»

به گزارش دنیای تصویرآنلاین، سال ۲۰۱۸ در هند سال فیلم‌های با داستان‌های خلاقانه و بودجه های متوسط بود، فیلم‌هایی که در کمال تعجب توانستند (با توجه به بودجه‌های متوسط) فروش خوبی داشته باشند. در این فهرست نام بازیگرانی مطرح شده که نقش‌آفرینی‌های بسیار خوبی در فیلم‌ها داشته اند.

تبو(آوای نابینایی)

نقش سیمی زنی طماع را در «آوای نابینایی» بازی کرده است. تبو با نام اصلی تبسم بازیگر قدیمی هند است که در کارنامه خود نقش‌آفرینی‌های درخشانی داشته است.یکی ازنکات مثبت فیلم «آوای نابینایی» نقش آفرینی اوست که توازن طنز تلخ و تهدید آمیز بودن را در نقش خود حفظ کرده است.

جیتانجالی رائو(اکتبر)

رائو بازیگر تیاتر است که برای اولین بار مقابل دوربین سینما ظاهر شده او در فیلم نقش مادری را ایفا می‌کند که به کما می‌رود.

عالیا بهات(راضی)

بازیگر جوان سینمای هند که ستاره موفق چندسال اخیر این کشور است در فیلم مگانا گلزار،نقش سهمت را بازی می‌کند جاسوس هند در پاکستان.دو تا از بهترین نقش آفرینی های قبلی او در «اتوبان» و «اورتا پنجاب» بود.

راسیکا دوگال(منتو)

راسیکا دوگال نقش همسر ساکت و منتقدِ منتو همسرش را در فیلم ناندیتا داس ایفا می‌کند. منتو نخستین تجربه فیلمسازی ناندیتا داس است.منتو نویسنده بوده و فیلم داستان واقعی را روایت می کند.

مانیشا کویرالا( داستان های هوس)

مانیشا کویرالا پس از بدست آوردن سلامت خود از بیماری سرطان، امسال با دو فیلم خوش درخشید. در داستان‌های هوس نقش زنی میانسال و خیانتکار را ایفا کرد. این فیلم چهار اپیزودی توسط چهار کارگردان مطرح سینمای هند برای نتفلیکس ساخته شد. در «سانجو» نیز نقش نرگس هنرپیشه قدیمی هند را ایفا کرد که بازی او مورد توجه قرارگرفت.

تاپسی پانو(منمرزیان)

تاپسی پانو با «پینک» در سینمای هند مطرح شد. در منمرزیان نقش دختری پرانرژی به نام رومی را ایفا می‌کند.

گاج راج رائو(تبریک می گوییم)

«تبریک می‌گوییم» یکی از پنج فیلم برتر سال هند است. گاچ راج رائو در این فیلم نقش مردی میانسال،خسیس از طبقه متوسط هند را ایفا می‌کند که با داشتن دو پسر بزرگ متوجه می شود برای سومین بار قرار است پدر شود. او در این فیلم کمدی به نقشی که داشته عمق بخشیده است.

ویکی کوشال(سانجو/منمرزیان)

ویکی کوشال بی‌شک یکی از بهترین بازیگران نقش مکمل سینمای هند است. او در سانجو نقش دوست صمیمی سانجی دات را ایفا می کند و در منمرزیان نقش عاشقی خشمگین را دارد.

جیدیپ اهلوات(راضی)

راضی ساخته مگانا گلزار نگاه تلخی به تاوان جنگ و دشمنی ها دارد. جیدیپ اهلوات نقش افسر پلیس RAW را درخشان ایفا می‌کند.

وینیت کمار سینگ(موکاباز)

یکی از قدرنادیده ترین بازی های سال به وینیت کمار سینگ در فیلم «موکاباز» ساخته آنوراگ کاشیاب تعلق دارد.

آبیشک بانرجی و پانکاج تریپاتی(استری/Stree)

بهترین نقش آفرینی های «استری» به پانکاج تریپاتی و آبیشک بانرجی تعلق دارد . «استری» یکی از بهترین فیلم‌های سال هند به زعم منتقدان این کشور است.

از دیگر نقش آفرینی های درخشان سال می توان اشاره کرد به بازی آیوشمان کورانا در «آوای نابینایی» و «تبریک می گویم»،رانویر سینگ در «پادماوات» و «سیمبا»، رانبیر کاپور در «سانجو»، رانی موکرجی در «سکسکه»،سارا علی خان در «کدرناث » و «سیمبا»، دیپیکا پادوکن در «پادماوات»،آنوشکا شارما (پاری)،بومی پندرکار «داستان های هوس» و رادیکا آپته در «داستان های هوس».

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


درگ بی ام و M3 تورینگ با 911 و R8؛ باشگاه 1000 اسب بخاری‌ها!