3 مصدوم نتیجه واژگونی پژو 405 در سه‌راهی دانشمند گلستان


3 مصدوم نتیجه واژگونی پژو 405 در سه‌راهی دانشمند گلستان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان از واژگونی یک دستگاه خودروی پژو 405 در محور سه‌راهی دانشمند در محورهای شرقی استان گلستان خبر داد و گفت: در این حادثه سه نفر مصدوم شدند.

«محمدعلی هروی» در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در این حادثه ساعت ۱۰ و ۱۰ دقیقه روز گذشته رخ داد، یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ دچار واژگونی شده که سه نفر دچار مصدومیت شده و از این تعداد یک نفر به‌علت شدت حادثه در خودرو گیر کرده بود و امکان خروج وی از خودرو در شرایط عادی وجود نداشت.

وی افزود: بلافاصله تیم امداد و نجات از پایگاه امداد جاده‌ای اینچه‌برون همراه با تجهیزات ست نجات به محل اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان بیان کرد: در این حادثه بلافاصله با استفاده از تجهیزات، عملیات رهاسازی مصدوم انجام و مصدومان توسط آمبولانس‌های هلال احمر و اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی در ادامه گفت: یکی از اقداماتی که در حوزه تجهیزات و زیرساخت‌ها در بخش امداد و نجات هلال احمر شکل گرفته، بهره‌گیری از تجهیرات نجات پیشرفته است تا بتوانیم مصدومان را با کمترین آسیب ممکن از صحنه حادثه خارج و به مراکز درمانی منتقل کنیم.

هروی تصریح کرد: آموزش نیروهای داوطلب یکی از محورهای اساسی در حوزه امداد و نجات جمعیت هلال احمر در استان گلستان است و با توجه به اهدای رتبه امدادی به داوطلبان پس از طی آموزش‌های لازم، از این افراد در عملیات‌های مختلف استفاده خواهیم کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان خاطرنشان کرد: مرکز ندای امداد ۱۱۲ هلال احمر گلستان به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگوی به ندای امداد امدادخواهان است و مردم در هر نقطه‌ای از استان که حادثه‌ای برای آنها رخ داد می‌توانند با این شماره تماس گرفته و درخواست کمک را داشته باشند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا