شفر: مجیدی به من کمک می‌کند، من به او


با فرهاد در خصوص استقلال و مسایل مختلف صحبت کرده‌ام، می‌دانم که او می‌خواهد یاد بگیرد.فرهاد، حمایت من را پشت سر خود دارد. او شخصیت و تجربه خوبی دارد و می‌تواند به ما کمک کند. من هم به او کمک می‌کنم.

انتخاب مجیدی، تصمیم ویژه شفر

وینفرد شفر سرانجام تصمیم خود را گرفت و فرهاد مجیدی را به عنوان دستیار جدید معرفی کرد. کاپیتان سابق استقلال که محبوبیت فراوانی روی سکوها دارد. وینفرد شفر درباره انتخاب فرهاد مجیدی می‌گوید: «من با فرهاد در الاهلی امارات کار کردم. او به عنوان یک مهاجم جوان به تیم ما آمد و توانستیم قهرمان لیگ شویم. این قهرمانی غافلگیری بزرگی بود، زیرا حدود ۲۵ سال بود که الاهلی قهرمان نشده بود.»

شفر: مجیدی به من کمک می‌کند، من به او---

شفر صحبت‌هایش را اینکونه ادامه می‌دهد: «من با دو بازیکن بزرگ ایرانی در امارات کار کرده‌ام، یعنی علی کریمی و فرهاد مجیدی و از آن زمان با فرهاد در ارتباط هستم. با فرهاد در خصوص استقلال و مسایل مختلف صحبت کرده‌ام، می‌دانم که او می‌خواهد یاد بگیرد. مجیدی رویاهای بزرگی برای مربیگری دارد و مدرک خود را هم از انگلستان دریافت کرده است. در جلساتی که داشتیم، گفت می‌خواهد برای کمک و حمایت به استقلال بیاید و من از این بابت خوشحالم. فرهاد، حمایت من را نیز پشت سر خود دارد. او شخصیت و تجربه خوبی دارد و می‌تواند به ما کمک کند. من هم به او کمک می‌کنم.»

10

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کی یف طی یک هفته بیش از 3500 سرباز خود را در محور دونتسک از دست داد