اولین خودروی SUV جنسیس به همراه هیوندای سوناتا 2020 امسال از راه می رسد


رسانه کلیک – اطلاعات جدید به معرفی اولین خودروی SUV جنسیس در ادامه سال جاری میلادی اشاره می کند. علاوه بر این خودرو، شاهد رونمایی از هیوندای سوناتا 2020 نیز خواهیم بود. جنسیس یکی از شرکت هایی بوده که تا به امروز در بخش خودروهای SUV و کراس‌ اوور فعالیتی نداشته است. با توجه به […] نوشته اولین خودروی SUV جنسیس به همراه هیوندای سوناتا 2020 امسال از...

رسانه کلیک – اطلاعات جدید به معرفی اولین خودروی SUV جنسیس در ادامه سال جاری میلادی اشاره می کند. علاوه بر این خودرو، شاهد رونمایی از هیوندای سوناتا 2020 نیز خواهیم بود.

جنسیس یکی از شرکت هایی بوده که تا به امروز در بخش خودروهای SUV و کراس‌ اوور فعالیتی نداشته است. با توجه به محبوبیت بالای این محصولات در بازار، ورود این شرکت کره ای به این بخش منطقی به نظر می رسد.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، یکی از مقامات هیوندای در آغاز سال جدید میلادی به این نکته اشاره کرده که اولین خودروی SUV جنسیس در 12 ماه آینده در معرض دید عموم قرار می گیرد.

از ماه های گذشته شاهد انتشار گزارش هایی در رابطه با اولین خودروی SUV این زیرمجموعه لوکس هیوندای در فضای مجازی بودیم. به نظر می رسد این اتومبیل بر اساس پلتفرم نسل جدید جنسیس G80 توسعه پیدا می کند (نسل جدید جنسیس G90 از راه رسید؛ تغییرات گسترده در طراحی).

این محصول به صورت استاندارد دارای موتور 6 سیلندر خواهد بود که قدرت تولیدی آن به تمام چرخ های آن منتقل می شود. خریداران می توانند این خودرو را مجهز به موتور 8 سیلندر 5.0 لیتری جنسیس نیز سفارش دهند که مسلما قدرت بیشتری در مقایسه با موتور 6 سیلندر تولید می کند.

اولین خودروی SUV جنسیس به همراه هیوندای سوناتا 2020 امسال از راه می رسد

انتظار می رود هیوندای در ادامه سال جاری میلادی از نسل جدید هیوندای سوناتا نیز رونمایی کند. امکان عرضه نسخه استیشن این خودرو در بازارهای اروپایی وجود دارد.

در حال حاضر حاضر هیوندای-کیا پنجمین شرکت بزرگ تولیدکننده خودرو در سراسر جهان محسوب می شوند. این دو کمپانی در سال 2018 موفق به فروش 7.39 میلیون خودرو شدند که البته از پیش بینی 7.55 میلیون خودرو کمتر است.

این دو شرکت برای افزایش فروش قصد دارند از 13 خودروی جدید و فیس لیفت محصولات موجود خود تا پایان سال 2019 رونمایی کنند. این شرکت ها تا پایان سال 2021 سرویس تاکسی خودران در کشور کره جنوبی را راه اندازی خواهند کرد.

Source: motor1

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم| رقص و آواز دختران در تلویزیون؛ صدا و سیما تابوشکنی کرد!