برگزاری جشنواره ای با محوریت پیشگیری از بیماری‌ های غیرواگیر


برگزاری جشنواره ای با محوریت پیشگیری از بیماری‌ های غیرواگیر

تهران - ایرنا - انجمن علمی پزشکی اجتماعی جشنواره ایده‌ های برتر را با عنوان «جشنواره ایده/دیده‌شو» با محوریت پیشگیری از بیماری‌ های غیرواگیر برگزار می کند.

به گزارش روز جمعه خبرنگار علمی ایرنا، نخستین بار جشنواره ایده‌های برتر با عنوان «جشنواره ایده/دیده‌شو» با محوریت راه های پیشنهادی محققان و صاحب نظران برای پیشگیری از بیماری ‌هایی؛ مانند فشار خون بالا، دیابت، انواع سرطان، توسط انجمن علمی پزشکی اجتماعی برگزار خواهد شد.
این جشنواره میزبان ایده‌ها و طرح‌ های دانشجویان، دانش آموزان، کارکنان و اساتید دانشگاه‌های علوم پزشکی است.
ایده‌ها پس از دریافت توسط دبیرخانه جشنواره بر طبق معیارهای داوری؛ از جمله قابلیت اجرا و نوآوری ارزیابی‌ و برگزیدگان این جشنواره 27 بهمن امسال با حضور مسئولان وزارت بهداشت و نخبگان علوم پزشکی در سالن همایش های رازی تقدیر می شوند.
بر پایه این گزارش علاقمندان تا ١٥ بهمن مهلت دارند ایده های خود را به نشانی اینترنتی congress.iacm.ir/Festival.aspx برای دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
نقش مشارکتی بیمار و همراهان وی در ارتقای نتایج فرآیند پیشگیری از بیماری‌های غیرواگیر، پزشکی شخصی و نحوه‌ پیشگیری اختصاصی مراقبت ‌های پس از سکته قلبی - مغزی، پیشگیری از تکرار و عوارض بیماری و آینده‌پژوهی در طب پیشگیری از محورهای این جشنواره است.
علمی**1201**1535

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه علمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگرانی که در بستر بیماری هستند / برای آن ها دعا کنید! + عکس و اسامی تلخ