بانکرینگ حدود 4.2 میلیون لیتر سوخت در سال 96


بانکرینگ حدود 4.2 میلیون لیتر سوخت در سال 96

عملکرد بانکرینگ در سال 96 مجموعاً معادل 4.2 میلیـون لیتـر در روز به تفکیک 3.4 میلیون لیتر در روز نفت کوره و 0.8 میلیون لیتر در روز نفت گازبوده است.

خبرگزاری فارس: عملکرد بانکرینگ در سال ۹۶ مجموعاً معادل ۴.۲ میلیـون لیتـر در روز به تفکیک ۳.۴ میلیون لیتر در روز نفت کوره و ۰.۸ میلیون لیتر در روز نفت گازبوده است.

براساس ماده ۴۸ قانون برنامه ششم توسعه به منظور افزایش خدمات سوخت رسانی به کشتی‌ها (بانکرینگ) و خدمات جانبی آن در خلیج فارس و دریای عمان ضمن انجام حمایت‌های لازم از بخش غیردولتی در خرید شناور‌های مخصوص، قیمت‌گذاری فرآورده، شرایط، تسهیلات، مشوق‌ها و صدور مجوز‌های موردنیاز برای توسعه صنعت سوخت‌رسانی به کشتی‌ها را به نحوی انجام دهد که ضمن رشد حداقل ده درصدسالانه، سهم کشور از بازار سوخت‌رسانی به کشتی‌ها در منطقه خلیج فارس و دریای عمان در پایان برنامه حداقل به پنجاه درصد برسد.

براساس گزارش سازمان برنامه و بودجه، امور مربـوط بـه بانکرینـگ در حـال حاضـر مطـابق سنوات گذشته توسط امور بـین الملـل شـرکت ملـی نفت ایران در حال انجام می‌باشد و عملکرد بانکرینگ در سال ۹۶ مجموعاً معادل ۴.۲ میلیـون لیتـر در روز به تفکیک ۳.۴ میلیون لیتر در روز نفت کوره و ۰.۸ میلیون لیتر در روز نفت گازبوده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیروقت خوابیدن مشکلی ایجاد می‌کند؟