استعفا از روی ادب!


استعفا از روی ادب!

روز چهارشنبه جمعی از دانشجویان در اعتراض به واگذاری مجتمع صنعتی گوشت اردبیل به خود پوری حسینی مقابل سازمان خصوصی‌سازی تجمع کردند و خواهان استعفای او شدند.


شهرآرا آنلاین - هفته گذشته اوضاع برای رئیس پرحاشیه سازمان خصوصی‌سازی خوب نبود. روز چهارشنبه جمعی از دانشجویان در اعتراض به واگذاری مجتمع صنعتی گوشت اردبیل به خود پوری حسینی مقابل سازمان خصوصی‌سازی تجمع کردند و خواهان استعفای او شدند.

او نیز بلافاصله در واکنش به این تجمع خبر استعفایش را اعلام کرده و گفته بود نیازی به تجمع نیست؛ با‌این‌حال رئیس سازمان خصوصی‌سازی روز جمعه با گفتن اینکه «هیچ‌گونه استعفای جدیدی ننوشته‌ام»، سعی کرد صحبت خود را تصحیح کند و بگوید که استعفایش بیشتر برای احترام به وزیر جدید اقتصاد بوده است؛ از این رو با قدرت ریاست خود را ادامه می‌دهد! البته بحث واگذاری مجتمع صنعتی گوشت اردبیل تنها حاشیه مطرح شده علیه پوری حسینی نیست. هفته گذشته احمد توکلی، رئیس هیئت مدیره دیده‌بان شفافیت و عدالت، به دلیل شیوه واگذاری کارخانه آلومینیوم المهدی هرمزگان علیه او اعلام جرم کرده و گفته بود که این کارخانه چند‌هزار‌میلیاردی را به فردی داده‌اند که گردش مالیاتی او سالانه فقط ٣ میلیون تومان است. پوری حسینی همواره در سال‌های اخیر به دلیل عملکردش در واگذاری شرکت‌های دولتی مانند کشت و صنعت مغان مورد انتقاد بوده است. اوایل دی‌ماه امسال نیز ۵۵ نماینده در نامه‌ای به رئیس قوه قضائیه خواستار برخورد با تخلفات احتمالی او شده بودند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انداختن جسد در بشکه اسید برای مخفی ماندن جنایت + جرئیات و اعتراف قاتل