تعجب مارک مارکز از تغییر شماره ماوریک وینالس


موتوجی پی ایران – قهرمان موتوجی پی، مارک مارکز می گوید که هدف ماوریک وینالس از تغییر شماره اش برای فصل 2019 موتوجی پی را درک نمی کند و او نیز برنامه ای برای تغییر شماره ی معروف #93 ندارد. موتورسوار یاماها برای 2019 به جای عدد همیشگی خود یعنی #25 از شماره ی #12 بر روی موتور خود استفاده خواهد کرد. وینالس گفت که این تغییر شماره برای فراموش کردن دو...

موتوجی پی ایران – قهرمان موتوجی پی، مارک مارکز می گوید که هدف ماوریک وینالس از تغییر شماره اش برای فصل 2019 موتوجی پی را درک نمی کند و او نیز برنامه ای برای تغییر شماره ی معروف #93 ندارد.

موتورسوار یاماها برای 2019 به جای عدد همیشگی خود یعنی #25 از شماره ی #12 بر روی موتور خود استفاده خواهد کرد. وینالس گفت که این تغییر شماره برای فراموش کردن دو سال سخت به همراه یاماها و شروع فصلی جدید خواهد بود اما مارکز درباره ی تغییر عدد گفت:

همیشه از همان اول من از 93 استفاده کردم و این شماره را پوشیده ام. این تغییرات ممکن است یک خرافات باشد یا شاید از لحاظ روانشناسی کمک کند اما شماره من تغییر نمی کند.

موتورسواران زیادی هستند که وسواس بیشتری بر روی شماره نسبت به دیگران دارند و اینها می تواند بر برخی افراد تاثیر بگذارد اما من به این خرافات زیاد اعتقاد ندارم.

تعجب مارک مارکز از تغییر شماره ماوریک وینالس تعجب مارک مارکز از تغییر شماره ماوریک وینالس ماوریک وینالس و مارک مارکز

گفته می شود که دلیل این تغییر شماره این بوده که در اوایل دوران حرفه ای وینالس، او با عدد #12 توانسته مارکز را شکست دهد. موتورسوار هوندا در اینباره پاسخ داد:

من به یادم ندارم که در بچگی یک رقابت قهرمانی کامل را با هم بوده باشیم. ما مسابقاتی داشته ایم اما اهمیتی ندارد.

در یک سال وقتی که من خیلی بچه بودم از شماره #3 استفاده کردم. اما حالا در موتوجی پی هستیم و نمی توانیم در گذشته زندگی کنیم و باید در حال به سر ببریم.

اما اگر او با تغییر شماره پیروز شود، من نیز شماره ام را عوض می کنم!

پنج موتورسوار در موتوجی پی شماره های خود را تغییر دادند که آخرین آن در سال 2009 و تغییر شماره خورخه لورنزو از #48 به #99 بوده است.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موتورسواری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403