عقد تفاهم‌نامه همکاری بین کمیته امداد استان مرکزی و بسیج سازندگی


عقد تفاهم‌نامه همکاری بین کمیته امداد استان مرکزی و بسیج سازندگی

گروه اجتماعی - تفاهم‌نامه همکاری و مشارکت فی‌مابین کمیته امداد استان مرکزی و سازمان بسیج سازندگی به منظور ارائه خدمات به مددجویان تحت حمایت و نیازمندان منعقد شد.

عقد تفاهم‌نامه همکاری بین کمیته امداد استان مرکزی و بسیج سازندگیبه گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از سایت خبری کمیته امداد، تفاهم‌نامه همکاری و مشارکت فی‌مابین کمیته امداد استان مرکزی و سازمان بسیج سازندگی به منظور ارائه خدمات به مددجویان تحت حمایت و نیازمندان منعقد شد.
قنبر موسی‌نژاد‌، مدیر‌کل کمیته امداد استان مرکزی با بیان اینکه توانمند‌سازی و ایجاد اشتغال پایدار مهم‌ترین اولویت کمیته امداد است‌، گفت‌: با توجه به فشارهای اقتصادی امروز استراتژی جدید کمیته امداد تأمین نیازهای ضروری مددجویان در بخش درمان‌، معیشت‌، مسکن و پرداخت وام‌های ضروری و کارگشایی است.
وی کمک به فعالیت‌های خیر‌خواهانه‌، خدمات‌رسانی بهتر به محرومان و نیازمندان‌، ترویج سنت‌های حسنه اسلامی‌، ترویج فریضه زکات‌، بهبود وضعیت و ارتقای توانمندی خانواده‌های نیازمند با اولویت مناطق محروم را از اهداف این تفاهم‌نامه مطرح کرد و افزود‌: ایجاد شور‌، نشاط و ایمان‌افزایی‌، تشریک مساعی در بهره‌مندی از سرمایه‌های اجتماعی، مشارکت‌های مردمی، هم‌افزایی و بهره‌مندی از ظرفیت‌های هر دو نهاد در امر کاهش آلام نیازمندان از دیگر اهداف این تفاهم‌نامه همکاری است.
علی فراهانی، رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه روح‌الله استان نیز گفت‌: سازمان بسیج سازندگی در ارائه آموزش‌، عرصه‌های اقتصاد مقاومتی‌، مشاغل خانگی و صنایع تبدیلی، فرهنگ‌سازی جهت کمک به نیازمندان، ارائه خدمات درمانی در قالب برنامه‌های ویزیت رایگان و اعزام تیم‌های پزشکی و اجرای برنامه‌‌های مناسبتی با کمیته امداد همکاری می‌کند.
شایسته ذکر است‌، جهت اجرایی و عملیاتی کردن مفاد تفاهم‌نامه منعقده شده کارگروهی متشکل از کارشناسان استانی به سرپرستی مدیران برنامه‌ریزی هر دو نهاد تشکیل و با نظارت بر حسن انجام فعالیت‌‌های اجرایی جلساتی را به صورت سه‌ماه یکبار برگزار کنند.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا