ابلاغ لغو مصوبه انتزاع روستای عمارت از اردبیل تا دو هفته دیگر


ابلاغ لغو مصوبه انتزاع روستای عمارت از اردبیل تا دو هفته دیگر

استاندار اردبیل با اشاره موضوع روستای عمارت گفت: لغو مصوبه انتزاع روستای عمارت از استان اردبیل تا دو هفته دیگر ابلاغ می‌شود.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری اردبیل، اکبر بهنام‌جو در بازدید از کارخانه لبنیات شیرکوهی سبلان برزند در گرمی اظهار داشت: طی اصلاحات و تغییرات تقسیماتی در استان آذربایجان شرقی در سال 95، روستای عمارت به تابعیت شهر هوراند از توابع شهرستان اهر درآمده بود که بلافاصله و با اعتراض مقامات استان موضوع پیگیری و درخواست اصلاح شد.

وی افزود: به محض اطلاع از موضوع به صورت ویژه شبانه با مقامات وزارت کشور مکاتبه شد و وزیر کشور هم در نامه‌ای به معاون اول رئیس جمهور لزوم اصلاح مصوبه و حذف نام روستای عمارت را به هیات دولت اعلام کرد، در حال حاضر و پس از تصویب این درخواست در کمیته دفاعی سیاسی دولت، تا دو هفته آتی موضوع در هیئت دولت طرح و نسبت به اصلاح مصوبه اقدام خواهد شد و جای هیچ گونه نگرانی ازین بابت نیست.

بهنام‌جو تصریح کرد: از بدو ورود به استان، به جد دنبال منافع استان اردبیل بوده‌ام و بحث کاهش حق آبه استان در ارس را به صورت ویژه پیگیری کرده و بدون هیچ گونه مسائل حاشیه‌ای 240 میلیون متر مکعب آب برگشت داده شد که کار بسیار ارزشمند و عظیمی بود.

استاندار اردبیل بیان کرد: روستای عمارت نیز مثل حق آب مغان هیچ جای نگرانی ندارد و تا دو هفته آینده لغو مصوبه انتزاع این روستا از استان ابلاغ خواهد شد.


انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه چهارشنبه 29 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق