عملیات مقابله با سیل و آبگرفتگی در 5 استان ادامه دارد


عملیات مقابله با سیل و آبگرفتگی در 5 استان ادامه دارد

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از انجام عملیات امدادرسانی به هموطنان متاثرین از سیل و آبگرفتگی درپنج استان تهران، چهارمحال و بختیاری، فارس، خوزستان، سمنان و کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

عملیات مقابله با سیل و آبگرفتگی در 5 استان ادامه دارد

به گزارش فانوس، شاهین فتحی درباره انجام عملیات امدادرسانی به متاثران از سیل و آبگرفتگی در 24 ساعت گذشته، اظهار کرد: امدادگران و نجات‌گران هلال احمر در حال امدادرسانی به هموطنان و متاثرین از سیلاب در 16 شهر و روستا هستند.

وی با بیان اینکه 19 تیم عملیاتی متشکل از 80 امدادگر در حال امدادرسانی به سیل‌زدگان قرار دارند، ادامه داد: یک هزار و 86 نفر از هموطنان در این عملیات، امدادرسانی شدند و 20 دستگاه خودرو نیز از میان طغیان سیل در جاده‌ها رهاسازی شد.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اضافه کرد: همچنین در 24 ساعت گذشته 725 نفر از سیل‌زدگان و افراد متاثر از سیل و آبگرفتگی اسکان اضطراری و موقت یافتند و 15 نفر از افراد گرفتار در سیل به مناطق امن منتقل شدند.

فتحی با اشاره به مفقود شدن یک نفر بر اثر سیل در منطقه شیمبار واقع در شهرستان اندیکا، گفت: عملیات جستجو برای یافتن فرد مفقود ادامه دارد و هنوز پیدا نشده است.

وی توزیع 236 تخته پتو، 295 کیلوگرم نایلون، 198 بطری آب معدنی، 500 قوطی کسنروجات و دو هزار قرص نان را از جمله خدمات هلال احمر به مناطق سیل زده عنوان کرد و از هموطنان خواست در صورت نیاز به کمک و قرار گرفتن در شرایط اضطراری عمومی انواع حوادث طبیعی، غیر طبیعی و انسان ساخت حتی بدون داشتن سیم کارت در تلفن همراه با شماره 112 هلال احمر تماس بگیرند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس