ژیلا صادقیبه تلویزیون برگشت / ساعت پخش برنامه نگی که نگفتی


ژیلا صادقیبه تلویزیون برگشت / ساعت پخش برنامه نگی که نگفتی

برنامه نگی که نگفتی به تهیه کنندگی و کارگردانی مجتبی احمدی از شنبه حوالی ساعت 21 روی آنتن شبکه 2 می‌رود.

به گزارش شمانیوز، مجتبی احمدی تهیه کننده برنامه نگی که نگفتی درخصوص برنامه این هفته نگی که نگفتی گفت: درباره برنامه "نگی که نگفتی" در فصل جدید به هنجار‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی البته در فضایی مفرح می‌پردازد.

ژیلا صادقیبه تلویزیون برگشت / ساعت پخش برنامه نگی که نگفتی
وی در همین راستا ادامه داد: نمایش، بررسی اخبار روز و در کنار همه‌ی اتفاقات روتین، موضوع محوری برنامه که هفتگی در اتاق فکر برنامه طراحی می‌شود، خط و ربط فصل جدید برنامه در فصل جدید خواهد بود.

کارگردان برنامه نگی که نگفتی درباره نوع نگاه نقادانه خود در تلویزیون افزود: واقعیت امر دوست داریم بی تعارف باشیم اگه بشود! مخاطبان هر برنامه تلویزیونی از تیم سازنده توقعاتی دارند که نمیتوان آن‌را نادیده گرفت.

احمدی در همین راستا تاکید کرد: در روز‌های پیش تولید برنامه و در ارتباطی که با مخاطبان فصل‌های قبلی برنامه در فضای مجازی و ... داشتیم به یک در خواست مشترک از آن‌ها رسیدیم و آن هم این است مثل قبل بی تعارف باشید!.

احمدی در مورد پرداختن به مسائل روز همچنین جام ملت‌های آسیا خاطرنشان کرد: ارتباط با مخاطب در فصل جدید بیش از پیش خواهد بود، اخبار روز را با زبان خودمان منعکس و بررسی می‌کنیم و در هفته ابتدایی جدا از خط محوری هفته که اینگونه مطرح می‌شود "از کی چی میخواهیم! و از کی و از کجا چی می‌شنویم! "، به جام ملت‌های آسیا هم خواهیم پرداخت.
ژیلا صادقیبه تلویزیون برگشت / ساعت پخش برنامه نگی که نگفتی
گفتنی است نگی که نگفتی از امشب، شنبه تا سه شنبه حوالی ساعت ٢١ با اجرای ژیلا صاددقی روی آنتن شبکه دو می‌رود.
منبع:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط