هدف بانک قرض الحسنه مهر ایران،ترویج سنت نبوی،پاسخگویی به نیاز‌های خرد مردم و حمایت از اقشار آسیب پذیر


هدف بانک قرض الحسنه مهر ایران،ترویج سنت نبوی،پاسخگویی به نیاز‌های خرد مردم و حمایت  از اقشار آسیب پذیر

حسن تلیکانی، عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران در حاشیه‌ی آیین افتتاحیه بانک قرض الحسنه مهر ایران شعبه خرمشهر زنجان،گسترش سنت خداپسندانه قرض الحسنه و حمایت از ایجاد اشتغال و کسب و کار‌های کوچک را از عمده‌ترین مسئولیت‌های اجتماعی بانک قرض الحسنه ایران برشمرد.

به گزارش شمانیوز ، حسن تلیکانی عضو هیات مدیره بانک، در حاشیه مراسم افتتاح شعبه خرمشهر زنجان و طی مصاحبه با شبکه استانی اشراق و خبرگزاری صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: هدف بانک قرض الحسنه مهر ایران، ترویج فرهنگ نبوی قرض الحسنه، پاسخگویی به نیاز‌های خرد مردم، حمایت از ایجاد اشتغال و کسب و کار‌های کوچک و بالا بردن سطح توانمندی اقشار آسیب پذیر جامعه است.
عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران، پرداخت ۴ میلیون فقره تسهیلات قرض الحسنه در طول مدت یازده سال فعالیت بانک را گامی بزرگ در مسیر ایجاد اشتغال‌های کوچک دانست.
تلیکانی، هدفگذاری پرداخت یک میلیون فقره وام قرض الحسنه در سال ۹۷ را بخش دیگری از مسئولیت‌های اجتماعی بانک در بخش حمایت از حوزه‌ی اقتصادی بیان کرد و اذعان داشت: تاکنون بیش از ۸۰۰ هزار فقره از این تسهیلات به متقاضیان پرداخت شده است.
وی، اجرای طرح عام المنفعه همیاران مهر را یکی دیگر از طرح‌های فراگیر و نیک اندیشانه بانک قرض الحسنه مهر ایران برشمرد که همه افراد جامعه و بویژه خیّرین و نیکوکاران می‌توانند با مشارکت در این طرح خیرخواهانه زمینه‌ی اشتغال جوانان، زنان سرپرست خانوار، زندانیان جرایم غیر عمد، تامین بهداشت و درمان، بازسازی و توسعه روستا‌ها و مناطق محروم و احیای زیرساخت‌های سنتی را موجب شده و با این اقدام خداپسندانه وارد چرخه‌ی نیکی ابدی شوند.
عضو هیات مدیره ناظر بر استان زنجان، پرداخت همه‌ی منابع جذب شده در این بانک به متقاضیان، میزان پایین مطالبات و معوقات، افزایش سرمایه و بالا رفتن سطح اعتماد عمومی به بانک قرض الحسنه مهر ایران را از عمده‌ترین شاخص‌های این بانک در مقایسه با بانک‌های دیگر در سیستم اقتصادی و شبکه بانکی کشور دانست.
منبع:روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری