جزئیات کامل از حادثه تصادف سرویس مدرسه در تهران/ راننده جایگزین حادثه آفرید


جزئیات کامل از حادثه تصادف سرویس مدرسه در تهران/ راننده جایگزین حادثه آفرید

رئیس اداره توسعه انجمن‌های اولیا و مربیان به کامل از حادثه تصادف سرویس مدرسه در تهران پرداخت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا ولی‌زاده رئیس اداره توسعه انجمن‌های اولیا و مربیان در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس درباره حادثه تصادف سرویس مدرسه‌ای در تهران اظهار کرد: این سرویس مدرسه برای مدرسه دوره متوسطه اول اندیشه شاهد در منطقه ۱۶ است که ۸ سرنشین داشته است.

وی ادامه داد: این سرویس مدرسه جزو سرویس‌های تحت پوشش پیمانکاران آموزش و پرورش بوده است که راننده سرویس مدرسه، امروز کار خود را به راننده جایگزینی سپرده بود که خودرو او برچسب سرویس مدارس نداشت.

ولی‌زاده افزود: راننده جایگزین نتوانسته بود خودرو را کنترل کند و برای اینکه به فردی نزند، تعمداً به مینی‌بوس زده است؛ خطای راننده بوده و عدم مهارت در کنترل خودرو وجود داشته است.

وی در خصوص وضعیت دانش‌آموزان در این حادثه گفت: ۸ دانش‌آموز به بیمارستان‌های بهارلو و هفتم‌تیر انتقال پیدا کردند؛ حال جسمانی ۶ دانش‌آموز خوب بوده و مرخص شدند اما یک دانش‌آموز دستش مو برداشته که آتل بستند و دانش‌آموز دیگر حالت تهوع دارد که به همین دلیل برای احتیاط بیشتر تحت نظر پزشک است.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران، رئیس منطقه ۱۶ و کارشناس انجمن اولیا و مربیان این منطقه پیگیر بوده و در بیمارستان نیز حضور داشتند؛ یک گزارش کامل از این حادثه راهور ناجا و حراست منطقه در حال تهیه کردن است و با متخلفان برخورد قانونی می‌شود.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا