مشارکت خیران برای حل مشکلات مددجویان بوشهر افزایش یافت


مشارکت خیران برای حل مشکلات مددجویان بوشهر افزایش یافت

بوشهر- ایرنا- مدیرکل کمیته امداد امام خیمنی (ره) استان بوشهر گفت: در 9 ماه امسال مشارکت‌ خیران و نیکوکاران برای حل مشکلات نیازمندان و مددجویان این استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 40 درصد افزایش یافته است.

به گزارش ایرنا، احمد لطفی روز شنبه در همایش تجلیل از حامیان طرح ایتام و نیکوکاران شهرستان دشتی افزود: مشارکت و کمک خیران نقشی بزرگ در تامین نیازمندی های مددجویان و افزاد نیازمند در استان بوشهر داشته است.
وی، از همکاری حامیان ایتام در شهرستان های استان قدردانی کرد و افزود: هیچ کاری در هیج جای دنیا پسندیده ‌تر از کار خیر و انفاق نیست.
لطفی تاکید کرد: امروز کاری که شما حامیان ایتام انجام می دهید همان کاری است که حضرت امام علی (ع) و دیگر انبیا الهی انجام می‌دادند و دارای ثواب و پاداش دنیوی و اخروی بسیار زیادی است.
وی بیان کرد: یکی از بهترین طرح های کمیته امداد طرح اکرام ایتام و محسنین است که باعث جلب مشارکت‌ بسیار خوب مردم خیر و نیکوکار برای رسیدگی به فرزندان نیازمند و ایتام شده است.
لطفی اضافه کرد: یکی دیگر از طرح های کمیته امداد کمک به تحصیل دانش آموزان نیارمند و تحت پوشش کمیته امداد است که در سال جاری تاکنون پنج میلیارد ریال برای شهریه یکهزار دانشجوی دانشگاه های مشمول و کمک هزینه تحصیلی دانشجویان دانشگاه های دولتی و طلاب علوم دینی استان پرداخت شده است.
وی گفت: در همین مدت هشت میلیارد ریال نیز برای بیمه درمانی مددجویان استان بوشهر تخصیص یافته است.
دراین مراسم از حامیان ایتام و طرح اکرام شهرستان دشتی قدردانی شد.
شهرستان دشتی با 86 هزار نفر جمعیت در 80 کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.
6043/7206

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


در جا مانده