10 بازی پرفروش سال 2018 فروشگاه آمازون


رسانه کلیک – چندی پیش فهرست اسامی پرفروش ترین بازی های سال 2018 فروشگاه آمازون منتشر شد که عنوان موفق و پرطرفدار Super Smash Bros. Ultimate در جایگاه نخست این جدول حضور دارد. سال میلادی 2018 با همه فراز و نشیب‌های فراوان به پایان رسید و در طول این سال میزبان عناوین ویدیویی مورد انتظار […] نوشته 10 بازی پرفروش سال 2018 فروشگاه آمازون اولین بار در...

رسانه کلیک – چندی پیش فهرست اسامی پرفروش ترین بازی های سال 2018 فروشگاه آمازون منتشر شد که عنوان موفق و پرطرفدار Super Smash Bros. Ultimate در جایگاه نخست این جدول حضور دارد.

سال میلادی 2018 با همه فراز و نشیب‌های فراوان به پایان رسید و در طول این سال میزبان عناوین ویدیویی مورد انتظار و بزرگی همچون رد دد ردمپشن 2، فورزا هورایزن 4، خدای جنگ و غیره بودیم. حال، با شروع سال میلادی 2019، زمان بررسی عملکرد بازی‌ها در سال گذشته فرا رسیده و گزارش‌های متعددی از میزان فروش عناوین ویدیویی از سوی فروشگاه‌های مشهور از جمله استیم و آمازون منتشر می‌شود.

پس از آنکه شرکت ولو فهرست اسامی پرفروش‌ترین بازی‌های سال 2018 فروشگاه استیم را منتشر کرد، این بار نوبت به آمازون رسید و این شرکت سرشناس ساعاتی پیش لیست 10 بازی پرفروش سال 2018 فروشگاه خود را با علاقه‌مندان و کاربران به اشتراک گذاشت. جالب اینجا است که این گزارش عملکرد عالی بازی‌های انحصاری کنسول نینتندو سوییچ در سال گذشته میلادی را نشان می‌دهد، به طوری که شش جایگاه این جدول به بازی‌های این دستگاه هیبریدی اختصاص دارد. این در حالی است که هیچ کدام یک از بازی‌های کنسول ایکس‌باکس وان موفق به حضور در میان 10 بازی پرفروش سال 2018 فروشگاه آمازون نشده‌اند.

بر این اساس، بازی محبوب کنسول نینتندو سوییچ به نام Super Smash Bros. Ultimate که کمتر از یک ماه از انتشار آن می‌گذرد، بیشترین فروش را در میان تمامی عناوین ویدیویی فروشگاه آمازون داشته و در رده اول این جدول قرار دارد. در ادامه، همان‌طور که انتظار می‌رفت، نسخه پلی‌استیشن 4 جدیدترین شاهکار استودیوی «راک‌استار گیمز» یعنی Red Dead Redemption 2 جایگاه دوم جدول را تصاحب کرده است. به علاوه، در رتبه سوم این جدول عنوان محبوب و پرفروش Super Mario Party به چشم می‌خورد.

در ادامه می‌توانید فهرست اسامی پرفروش ترین بازی های سال 2018 فروشگاه آمازون را مشاهده کنید.

Super Smash Bros. Ultimate Red Dead Redemption 2 (پلی‌استیشن 4) Super Mario Party Marvel’s Spider-Man Mario Kart 8 Deluxe Super Mario Odyssey Pokemon: Let’s Go, Pikachu! Call of Duty: Black Ops 4 (پلی‌استیشن 4) God of War The Legend of Zelda: Breath of the Wild

10 بازی پرفروش سال 2018 فروشگاه آمازون

ذکر این نکته مهم است که رتبه بندی پرفروش ترین بازی های سال 2018 فروشگاه آمازون با سایر جداول مشابه کمی متفاوت است. به عبارتی، آمازون در این گزارش خود مجموع فروش یک عنوان ویدیویی روی تمامی پلتفرم‌ها از جمله ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 را در نظر نگرفته و صرفا فروش آن اثر ویدیویی روی یک کنسول مشخص را لحاظ کرده است.

بدین ترتیب، هرچند فروشگاه آمازون یکی از محبوب‌ترین و پرمخاطب‌ترین فروشگاه‌های سراسر جهان شناخته می‌شود و بخش عمده‌ای از سهم بازار فروش بازی‌ها و حتی کنسول‌ها را به خود اختصاص داده است، اما با توجه به نحوه رتبه بندی پرفروش‌ترین بازی‌های سال، این گزارش به طور کامل عملکرد عناوین ویدیویی در سال میلادی 2018 را نشان نمی‌دهد.

برای اطلاع دقیق از عملکرد تجاری و میزان فروش بازی‌ها در سال میلادی 2018، موسسه تحقیقاتی و تحلیل‌گر NPD به‌زودی گزارش کاملی در این زمینه ارائه خواهد کرد. با این حال، طبق آخرین بررسی‌های این گروه آماری که فروش بازی‌ها از ابتدای سال میلادی 2018 تا پایان ماه نوامبر همان سال را در نظر گرفته است، عناوین Call of Duty: Black Ops 4، رد دد ردمپشن 2 و NBA 2K19 به ترتیب در رده اول، دوم و سوم پرفروش‌ترین بازی‌های سال میلادی 2018 در کشور ایالات متحده آمریکا قرار دارند.

حال، دیدگاه شما در رابطه با پرفروش ترین بازی های سال 2018 فروشگاه آمازون چیست؟ با توجه به عملکرد عالی عناوین ویدیویی انحصاری کنسول نینتندو سوییچ در سال گذشته، به نظرشما آیا این روند در سال جاری میلادی نیز ادامه خواهد داشت؟ دیدگاه‌ها و نظرات شخصی خود را با ما و دیگر کاربران رسانه کلیک در میان بگذارید.

Source: Dualshockers

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خبر بیماری ترانه علیدوستی به حاشیه کشیده شد!