اعتراف عجیب ستاره رئال پس از اضافه شدن اختلافشان با بارسا


رئال شب گذشته دو امتیاز دیگر در لالیگا از دست داد تا فاصله به صدر جدول بیشتر شود. نوشته اعتراف عجیب ستاره رئال پس از اضافه شدن اختلافشان با بارسا اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

اعتراف عجیب ستاره رئال پس از اضافه شدن اختلافشان با بارسا

کارواخال: با این وضع قهرمان نمی شویم
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۷ | ۱۶:۱۵
اعتراف عجیب ستاره رئال پس از اضافه شدن اختلافشان با بارسا

رئال شب گذشته دو امتیاز دیگر در لالیگا از دست داد تا فاصله به صدر جدول بیشتر شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بازی با ویارئال که یک بازی عقب افتاده بود، می توانست رئال را با سویا در رتبه سوم هم امتیاز کند اما کهکشانی ها در دقایق پایانی برتری ۱-۲ را از دست دادند تا حالا فاصله با بارسلونا به هفت امتیاز افزایش یابد. دنی کارواخال مدافع راست رئال که پاس گل اول تیمش را به بنزما داد، در پایان بازی گفت:

« همه چیز بر ضد ما شد. پیروزی در دست ما بود و ویارئال برای رسیدن به گل تساوی حمله می کرد و می دانستیم که فضاهای بیشتری نصیب ما خواهد شد. پیش از گل تساوی آنها، موقعیت هایی برای تمام کردن کار داشتیم که استفاده نکردیم.

در هر صورت زمین ویارئال همیشه زمین دشواری برای پیروزی بوده است. واضح است که حالا شرایط ما برای قهرمانی در لالیگا پیچیده تر شد. امتیاز است که از دست می دهیم و با این وضع، سخت بتوان گفت که قهرمان خواهیم شد.»

کارواخال ادامه داد:

« هدف ما نزدیک تر شدن به صدر جدول بود اما نتیجه منفی گرفتیم؛ با این حال هنوز هفته های زیادی در پیش است. سه روز دیگر برابر سوسیداد، فرصت برای جبران و بازگشت به مسیر پیروزی خواهیم داشت.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ آرمین زارعی به اسم مثل خار تو چشم دشمنیم