انجام بیش از 450 مأموریت توسط آتش نشانی مهاباد


انجام بیش از 450 مأموریت توسط آتش نشانی مهاباد

آتش نشانی مهاباد امسال بیش از 450 مأموریت انجام داده است.

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز مهاباد؛ مدیرعامل سازمان آتش ‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد گفت: نیروهای امدادی آتش نشانی مهاباد امسال 457 مأموریت، شامل 411 مورد شهری و 46 مورد خارج از محدوده شهری را در زمینه امداد و نجات در این شهرستان انجام داده اند.انجام بیش از 450 مأموریت توسط آتش نشانی مهاباد

رحمان احمدی افزود: از این تعداد 349 مورد مربوط به اطفای حریق، 28 مورد حوادث جاده ای و تصادفات، 31 مورد دفع حیوانات موذی و مابقی امداد رسانی متفرقه شامل گیر کردن در آسانسور، نجات حیوانات اهلی، رفع نشت گاز و سیلاب بوده که با موفقیت انجام شده است.

احمدی گفت: در این مدت 68 نفر شامل 52 نفر مرد و 13 نفر زن و سه نفر کودک مصدوم شده و 19 نفر از جمله 14 مرد و پنج زن در حوادث مختلف جان باخته اند.

وی اضافه کرد: برای افزایش ایمنی و حفظ سلامت شهروندان، امسال 268 گواهی ایمنی برای 209 ساختمان و 59 مورد واحد تجاری و آموزشی صادر شده است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد، با بیان اینکه آموزش افراد در زمینه مقابله با حوادث از عوامل کاهش آسیبهای جانی و مالی است، گفت: از ابتدای امسال تاکنون 52 کلاس آموزشی در زمینه های نکات ایمنی و راههای مقابله با آتش سوزی، توسط مأموران این سازمان برای دانش آموزان، مربیان و کارکنان اداره

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا