کمک به تولید و اشتغال اولویت اساسی بودجه 98 است


کمک به تولید و اشتغال اولویت اساسی بودجه 98 است

قزوین - ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین گفت: کمک به تولید و اشتغال با هدف توجه ویژه به معیشت مردم و عدالت اجتماعی اولویت های اساسی لایحه بودجه 98 به شمار می روند.

منوچهر حبیبی صبح یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بودجه یک موضوع کارشناسی، فنی و علمی است که برای تعیین آن شاخص های مختلفی در نظر گرفته می شود.
وی با بیان اینکه در تعیین بودجه کشور 36 شاخص از جمله جمعیت و مساحت در نظر گرفته می شود، اظهار داشت: شرایط کشور با توجه به جنگ اقتصادی که آمریکا علیه میهن اسلامی براه انداخته، خاص است و بودجه نیز با توجه به این موضوع و با در نظر داشتن محدودیت ها لحاظ شده است.
حبیبی، درآمدهای کسب شده از محل فروش نفت و همچنین دریافت مالیات را مهم ترین منابع تامین مالی بودجه خواند و گفت: کسب این درآمدها هنگام تحریم های ظالمانه دشمن علیه کشور نسبت به شرایط عادی سخت تر است و این مهم در حوزه بودجه ریزی تاثیر می گذارد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین ادامه داد: با همه شرایط یاد شده، بودجه 98 با نگاه ویژه به معیشت مردم و حمایت از تولید و اشتغال از سوی دولت طراحی، تهیه و به مجلس شورای اسلامی تقدیم شده است.
این مسئول با بیان اینکه برخلاف برخی مطالب طرح شده در فضای مجازی در لایحه بودجه سال 98 اعتبارات پیش بینی شده در حوزه های فرهنگی، آموزشی، نظامی و همچنین محیط زیست کشور کاهش نیافته است بلکه افزایش داشته ایم، افزود: در سطح استان نیز در این حوزه ها با کاهش بودجه روبرو نبوده ایم بلکه در سرجمع فصول مختلف رشد اعتبارات را شاهد بوده ایم.
3013

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر