سفر به شهر زیبای کپنهاگ دانمارک (+عکس)


پول‌نیوز - این بار برنامه سفر به دانمارک را چیده ایم و می خواهیم جاذبه های گردشگری دانمارک را یک به یک از نظر بگذرانیم. به کمک این کلیپ از دیدنی های دانمارک می توانیم بیشتر با شهرهای محبوب این کشور آشنا شویم و چشم اندازشان را به خاطر بسپاریم. اما پیش از این بد نیست قدری به معرفی این کشور اروپایی بپردازیم و سپس راهی شویم تا این ویدیوی هوایی را تماشا کنیم.

سفر به شهر زیبای کپنهاگ دانمارک (+عکس)

سفر به شهر زیبای کپنهاگ دانمارک (+عکس)

سفر به شهر زیبای کپنهاگ دانمارک (+عکس)

پادشاهی دانمارک در نواحی شمالی اروپا جای خوش کرده است و شهر زیبای کپنهاگ (Copenhagen) عنوان پایتختی آن را دارد. زبان رسمی مردم این کشور دانمارکی ست و بر اساس سرشماری سال 2017، جمعیت آن به 5.7 میلیون نفر می رسد.

سرزمین دانمارک بخشی از اسکاندیناوی به شمار می رود و در جنوبی ترین نقطه از این منطقه قرار گرفته است. این کشور از شرق به دریای بالتیک و از غرب، به دریای شمال می رسد و تنگه اسکاژراک نیز در شمال این سرزمین قرار دارد. همچنین باید توضیح دهیم که تنها مرز دانمارک با خشکی، به آلمان ختم می شود. از آن جایی که بیشتر مرزهای این کشور با آب هاست و همچنین به خاطر شمار بالای جزایر این سرزمین، دانمارک خط ساحلی طولانی به درازای ۷٫۴۱۳ کیلومتر دارد.

این کشور در نواحی پست قرار گرفته است و ارتفاع زیادی از سطح آب های آزاد ندارد. خاک این سرزمین بسیار حاصلخیز است که سبب شده تا کشاورزی در این منطقه از رونق خوبی برخوردار باشد و مراتع بسیاری در این سرزمین به چشم بخورد. با تماشای ویدیو، بیشتر به این ماجرا پی خواهید برد و همین طور، بیشتر با فضای سرزمین دانمارک آشنا می شوید.

در ابتدا به شهر کپنهاگ سر می زنیم و خانه های با سقف شیروانی آن را از بالا تماشا می کنیم. پس از آن بازدیدی هم از شهرهای راسکیله (Roskilde)، برنهلم (Bornholm)، هلسینگور (Helsingør) و ... خواهیم داشت.




منبع:کجارو

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی